• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

فولاد خراسان با سرعت در مسیر رشد تولید

  • کد خبر : 20340
  • 13 خرداد 1402 - 8:31
فولاد خراسان با سرعت در مسیر رشد تولید
مدیرعامل صندوق بیمه‌ی اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از روند تولید شرکت فولاد خراسان بازدید کرد و توسط مدیرعامل در جریان آخرین تحولات تولیدی، برنامه‌های توسعه‌ای و رشد تولید شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل صندوق بیمه‌ی اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از روند تولید شرکت فولاد خراسان بازدید کرد و در جریان آخرین تحولات تولیدی، برنامه‌های توسعه‌ای و رشد تولید شرکت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، روز پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ماه و قریب دو ماه پس از انتصاب طهمورث جوانبخت به عنوان مدیرعامل شرکت، بیت‌اله برقراری با حضور در نیشابور، مهمان فولادمردان خراسان شد.

مدیرعامل شرکت مجتع فولاد خراسان در نشست با برقراری، با ارائه گزارشی جامع از روند فعالیت شرکت، چالش‌های تولید و وضعیت اجرای برنامه‌های خود، از حضور وی در شرکت قدردانی کرد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز با بیان اینکه ما امانت‌دار صاحبان سرمایه و سهام‌داران و نیز خدمتگزاران تولید و اقتصاد در ایران اسلامی هستیم، عنوان کرد: دستیابی به رکوردهای جدید تولید در اردیبهشت‌ ماه و رشد تولید، حاکی از تلاش شایسته‌ای است که در ماه‌های اخیر با انتصاب جوانبخت آغاز شده است و امیدواریم به همت کارکنان غیور و متعهد این شرکت، در ماه‌های آتی شاهد شکل‌گیری حدنصاب‌های بالاتری باشیم.
گفتی است برقراری پس از ملاقات با مدیرعامل فولاد خراسان به اتفاق وی، با حضور در سایت صنعتی از نزدیک با همکاران تولید دیدار کرد.
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌ عشایر، از موسسات عمومی غیردولتی وابسته به وزارت تعاون، کار و‌ رفاه احتماعی و در حال حاضر بزرگ‌ترین سهام‌دار عمده‌ شرکت مجتمع فولاد خراسان است.
انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20340

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.