• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

فولاد سفیددشت در مسیر رشد تولید

  • کد خبر : 39192
  • 10 بهمن 1402 - 15:15
فولاد سفیددشت در مسیر رشد تولید
رئیس واحد آهن‌سازی شرکت فولاد سفیددشت از تحقق 100 درصدی برنامه تولید در این مجموعه صنعتی خبر داد.

رئیس واحد آهن‌سازی شرکت فولاد سفیددشت از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید در این مجموعه صنعتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از صدا و سیما، اکبر اسکندری بیان کرد: با اعمال محدودیت‌های جدی در مصرف برق در تابستان و گاز طبیعی در پاییز و زمستان، تولید تجمعی آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم شرکت فولاد سفیددشت از ابتدای امسال به رقم ۶۸۹ هزار و ۱۸ تن رسید که با تولید این میزان محصول، برنامه تولید ۱۰ ماهه به طور کامل محقق شد.

وی با تاکید بر محدودیت‌های تولید تا پایان دی ماه امسال، افزود: در تابستان امسال و اعمال محدودیت مصرف برق که با ۹ مرتبه قطع ناگهانی این منبع انرژی از منابع بالادست همراه بود، ظرفیت تولید واحد احیا مستقیم با افت ۶ درصدی روبه‌رو شد که با توجه به پیش افتادگی تولید در دو ماهه ابتدایی سال، این میزان افت تولید جبران و برنامه ۶ ماهه نخست محقق شد.

ایمان سلیمانی، مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد سفیددشت با اشاره به محدودیت‌های مصرف گاز در پاییز و زمستان امسال، عنوان کرد: میزان واقعی تولید آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم شرکت تا پایان آبان ماه ۱۴۰۲، برابر با ۶۱۷ هزار و ۶۳۲ تن بود که تولید این میزان محصول، منجر به تحقق ۱۰۶ درصدی برنامه هشت ماهه مجموعه شد.

وی خاطرنشان کرد: با اعمال محدودیت مصرف گاز طبیعی از روز ۶ آذر ماه ۱۴۰۲، شرکت فولاد سفیددشت در دو فاز ناگزیر به کاهش ۴۵ درصدی ظرفیت تولید به مدت ۳۳ روز و توقف کامل تولید به مدت ۲۲ روز طی ماه‌های آذر و دی شد. نتیجه اعمال محدودیت مذکور، از دست رفتن فرصت تولید حدودا ۷۰ هزار تن محصول در این دو ماه بود که در صورت نبود این محدودیت، برنامه تولید تجمعی ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ به میزان ۱۰۷ درصد محقق می‌شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39192

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.