• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

قدردانی وزیر کار از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

  • کد خبر : 29932
  • 09 مهر 1402 - 5:51
قدردانی وزیر کار از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین همایش ملی ایمنی و بهداشت شغلی با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به دلیل تلاش و زحمات ارزشمند در حوزه ایمنی و بهداشت شغلی تقدیر کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین همایش ملی ایمنی و بهداشت شغلی، با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به دلیل تلاش و زحمات ارزشمند در حوزه ایمنی و بهداشت شغلی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، در این همایش که روز شنبه هشتم مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، مهدی اسلام‌پناه، رئیس سازمان استاندارد، مهرداد عظیمی، رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، مدیران کل تعاون استان‌ها و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

در این مراسم محسن باقری، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران به نمایندگی از امیر خرمی‌شاد، لوح و تندیس را دریافت کرد.

گفتنی است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان استاندارد در بازدید از نمایشگاه جانبی این همایش، در غرفه مجتمع مس سرچشمه حضور یافتند و از نزدیک در جریان دستاوردهای شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه ایمنی و بهداشت شغلی قرار گرفتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=29932

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.