• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، الگویی مناسب برای پیشرفت صنایع استان

  • کد خبر : 11245
  • 08 بهمن 1401 - 6:36
مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، الگویی مناسب برای پیشرفت صنایع استان
استاندار فارس در بازدید از مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز گفت: باید شیوه‌نامه پیشبرد کارها مانند آنچه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز انجام داده است را ایجاد کنیم.

استاندار فارس در بازدید از مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز گفت: باید شیوه‌نامه پیشبرد کارها مانند آنچه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز انجام داده است را ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، محمدهادی ایمانیه عصر پنجشنبه ۶ بهمن ماه به همراه محمود حسینی امام جمعه نی‌ریز، فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، مختار یوسفی فرماندار نی‌ریز و معاونان و مدیران سازمان‌های مختلف استان از مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز و پروژه‌های در دست اجرای این مجتمع بازدید کرد و با اشاره به اقدامات انجام شده در یک‌سال اخیر در این مجتمع، اظهار داشت: به تمام مجتمع‌های صنعتی توصیه می‌کنیم تجربیات و دستاوردهای مدیریت فولاد غدیر نی‌ریز را الگوی خود قرار دهند و در شهرهای دیگر به‌کار گیرند.

استاندار فارس در خصوص مجموعه فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهید سلیمانی، افزود: این مجموعه فرهنگی، ورزشی و آموزشی که با همت مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در حال ساخت است، دومین مجموعه ورزشی استان فارس از نظر ظرفیت تماشاچی خواهد بود که دریاچه مصنوعی آن تا پایان سال آب‌گیری خواهد شد و در تابستان سال ۱۴۰۲ مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب سد چشمه عاشق به بخش قطرویه، تصریح کرد: آب‌رسانی به بخش قطرویه و روستاهای این بخش که ده‌ها سال در آرزوی آب آشامیدنی سالم بودند، به همت مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز پیش از تابستان سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

ایمانیه در بازدید از کارخانه فولاد‌سازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، اشتغال ایجادشده توسط این واحد صنعتی را مهم‌ترین عامل در جهت کاهش مشکلات اجتماعی، سیاسی و امنیتی منطقه عنوان کرد و گفت: بزرگ‌ترین عبادت و خدمت به این کشور، خدمت به مردم است.

استاندار فارس در پایان ابراز امیدواری کرد با تدابیری که در خصوص تامین معدن سنگ‌آهن شده است، به زودی زنجیره تولیدات این مجتمع کامل شود.

لازم به ذکر است در این سفر و در بازدید از پروژه‌های در دست اقدام مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، معاون عمرانی استاندار، معاون اقتصادی استاندار، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیر‌عامل شرکت آبفا استان فارس، مدیر‌عامل شرکت گاز استان فارس، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیر سرپرستی شعب بانک کشاورزی، استاندار فارس را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=11245

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.