• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

مسیر طلای جهانی عوض شد

  • کد خبر : 32593
  • 11 آبان 1402 - 5:51
مسیر طلای جهانی عوض شد
امروز پنج‌شنبه 11 آبان ماه 1402، قیمت طلا در بازارهای جهانی تحت تاثیر ضعیف‌تر شدن دلار و بازدهی خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت.

امروز پنج‌شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲، قیمت طلا در بازارهای جهانی تحت تاثیر ضعیف‌تر شدن دلار و بازدهی خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا با ۲.۴ درصد افزایش، به یک هزار و ۹۸۴ دلار و ۹۰ سنت رسید و طلای آمریکا با ۰.۱۲ درصد افزایش، یک هزار و ۹۸۵ دلار و ۹۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

ایلیا اسپیواک، رئیس کلان جهانی در «Tastylive» بیان کرد: به نظر می‌رسد که افزایش نرخ‌ها در حال پایان یافتن است؛ چراکه فدرال رزرو روز گذشته نرخ‌های بهره را همان طور که انتظار می‌رفت، ثابت نگه داشت.

شاخص دلار ۰.۵ درصد کاهش یافت؛ در حالی که بازده اسکناس ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا به پایین‌ترین حد بیش از دو هفته گذشته رسید.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو عنوان کرد: هزینه‌های استقراض در بازار باید به طور پایدار بالاتر باشد تا بر انتخاب‌های سیاست پولی آتی تاثیر بگذارد.

طلا که به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن در زمان عدم اطمینان سیاسی و مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد، هفته گذشته به بالاتر از سطح کلیدی دو هزار دلار در هر اونس رسید زیرا سرمایه‌گذاران در میان ناآرامی‌های فزاینده در خاورمیانه طلا را انتخاب کردند.

اس‌ پی‌ دی‌ آر گلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن در روز چهارشنبه اول نوامبر، ۰.۲۴ درصد افزایش یافت.

بازارها اکنون منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیر کشاورزی ایالات‌ متحده در روز آینده هستند تا نشانه‌های بیشتری در مورد مسیر نرخ بهره فدرال رزرو شود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره در ۲۲ دلار و ۹۸ سنت در هر اونس ثابت باقی ماند. پلاتین با ۰.۶ درصد افزایش، به ۹۲۶ دلار و هشت سنت و پالادیم با یک درصد افزایش، به یک هزار و ۱۱۴ دلار و دو سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32593

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.