• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
مدیرعامل هلدینگ صدر تامین:

معدن طلای تفتان افتتاح شد

  • کد خبر : 37045
  • 06 دی 1402 - 4:37
معدن طلای تفتان افتتاح شد
مدیرعامل هلدینگ صدر تامین گفت: روز سه‌شنبه پنجم دی ماه 1402، اولین عملیات آتشباری در معدن طلای تفتان در ارتفاع سه هزار متری از سطح دریا انجام شد.

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین گفت: روز سه‌شنبه پنجم دی ماه ۱۴۰۲، اولین عملیات آتشباری در معدن طلای تفتان در ارتفاع سه هزار متری از سطح دریا انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، امیرحسین نادری بیان کرد: در مجموع اقدامات انجام شده، به بهره‌برداری از کارخانه استحصال طلای تفتان نزدیک می‌شویم؛ با توجه به اینکه خوراک این کارخانه از معدن طلای تفتان تامین می‌شود، پس از اکتشافات گسترده در این سایت و سایت‌های مجاور روز سه‌شنبه پنجم دی ماه ۱۴۰۲ شاهد اولین عملیات آتشباری در این معدن بودیم و این فتح بابی برای مردم منطقه تفتان و توسعه هر چه بیشتر استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وی در ادامه تشریح کرد: این اولین انفجاری است که در این‌ منطقه صورت می‌گیرد و به جای غم و اندوه، توسعه، رفاه و آبادانی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین عنوان کرد: بسیار خشنودیم که با تلاش و همت همکاران توانسته‌‌ایم در این منطقه اکتشافات قابل‌توجهی انجام دهیم و با یاری خداوند عملیات اکتشافی ادامه خواهد داشت تا بتوانیم برنامه‌ای را که برای توسعه‌ کارخانه طلای تفتان در نظر داریم، انجام دهیم.

در این آیین نمایندگان مردم محلی نیز حضور داشتند و ضمن اظهار خرسندی و تشکر از اقدامات انجام شده در راستای تسهیل زندگی مردم بومی توسط شرکت توسعه معادن پارس تامین از جمله تعریض مسیرها و جاده‌سازی، ساخت پل، خانه بهداشت، مدرسه و ایجاد اشتغال قابل توجه، اعلام کردند که به پاس تلاش‌های انجام شده در ادامه مسیر از صمیم قلب با مجموعه همراهی و همکاری خواهند داشت.

معدن طلای تفتان با ذخیره ۱۰۰ میلیون تن کانسنگ و عیار متوسط ppm» ۱٫۶» یکی از بزرگ‌ترین معادن طلای کشور است و این معدن خوراک کارخانه استحصال طلای تفتان را تامین خواهد کرد. پروژه احداث کارخانه استحصال طلای تفتان در سال ۱۴۰۱، در منطقه سیستان و بلوچستان با هدف تولید سالیانه ۵۰۰ کیلوگرم طلا و اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۳۵۰ نفر آغاز شد؛ اين پروژه با سرمايه‌ای به ارزش ۵۵ میلیون دلار انجام شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=37045

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.