• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت‌ اجتماعی،

«نشان عالی» و عنوان «برند خوب» به شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان رسید

  • کد خبر : 27483
  • 08 شهریور 1402 - 12:44
«نشان عالی» و عنوان «برند خوب» به شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان رسید
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به پاس اقدامات ارزشمند و کاربردی در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، موفق به دریافت تقدیرنامه های گوناگون از انجمن روابط عمومی ایران شد.

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به پاس اقدامات ارزشمند و کاربردی در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، موفق به دریافت تقدیرنامه های گوناگون از انجمن روابط عمومی ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در همایشی که با عنوان سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی در مرکز همایش‌های صدا و سیما و با حضور سکینه سادات پاد، معاون رئیس جمهور در امور اجتماعی، علی دارابی، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تنی چند از مقامات دولتی و همچنین مدیران شرکت‌های بزرگ کشور برگزار شد، از شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به عنوان شرکتی پیشتاز در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، با اهدای نشان عالی مسئولیت‌های اجتماعی سطح پیشرفته (بالاترین سطح) و معرفی علی امرایی، مدیرعامل این شرکت به عنوان سفیر مسئولیت‌های اجتماعی و عنوان  «برند خوب» تقدیر شد.

در آیین آغازین این رویداد، دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه عصر جدید را برخی عصر روابط عمومی و برخی دیگر عصر مسئولیت‌های اجتماعی می‌دانند، بیان کرد: از یک  سو، امروزه با توجه به اهمیت و کارکردهای ارتباطی نمی‌توان جامعه، سازمان و یا شرکتی را بی‌نیاز از روابط عمومی تصور کرد و از سوی دیگر، نمی‌توان نسبت به تعهد و مسئولیت نهادهای تجاری، اقتصادی و سیاسی به جامعه اغماض کرد؛ بنابراین جامعه امروز هم به روابط عمومی و هم به مسئولیت اجتماعی نیاز دارد.

در ادامه علی دارابی، قام مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن اشاره به ارتباط روابط عمومی‌ و مسئولیت اجتماعی، به ارائه توصیه‌های کاربردی و تشریح استانداردهای مسئولیت‌پذیری اجتماعی در روابط عمومی پرداخت و گفت: فناوری­‌های نوین بر سبک زندگی، حتی نوع تفکر و نگرش به جهان هستی تاثیر گذاشته است و ما از روابط عمومی‌­های اولیه با کار ویژه‌هایی که برای اطلاع‌­رسانی، پل ارتباطی، انجام تبلیغات و تسهیل دسترسی مردم به مسئولان بوده است، فاصله گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: اگر ما روابط عمومی را هنر خدمت به مردم، جلب مشارکت، زمینه­‌ساز و تسهیل­گر توسعه، تجمیع تقاضاها ، فرموله کردن و دسته­‌بندی آن‌ها و انتقال به مسئولان و پاسخگویی به افکار عمومی و رسانه­‌ها و در نقش نظارت عمومی تعریف کنیم، آنگاه رابطه معنادار روابط عمومی­‌ها و مسئولیت اجتماعی را بهتر درک خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم به پاس اقدامات اثرگذار و راهبری ارزنده علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در اهتمام به مسئولیت‌های اجتماعی،  لوح سپاس و نشان سفیر مسئولیت‌های اجتماعی به وی اهدا شد و فولاد سنگان نشان عالی مسئولیت‌های اجتماعی را دریافت کرد.

همچنین با توجه به نقش اثربخش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی موثر در حوزه‌های مختلف، تقدیرنامه انجمن بین‌المللی روابط عمومی به روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان اعطا شد.

لازم به ذکر است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، بزرگ‌ترین واحد صنعتی در منطقه شرق کشور با ظرفیت تولید سالیانه پنج میلیون تن گندله و پنج میلیون تن کنسانتره است. این شرکت در راستای کاهش محرومیت در منطقه خواف خراسان رضوی، اقدامات فراوانی در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت مدارس در مناطق محروم این شهرستان، مشارکت فعال در انتقال آب دریای عمان به استان خراسان رضوی با سهم ۲۰ درصدی در این پروژه عظیم ملی، توسعه زیرساخت‌های آموزشی – درمانی – عمرانی، مشارکت در طرح چهاربانده شدن جاده سنگان به تربت حیدریه، راه‌اندازی مرکز توسعه و ارتقای سلامت جسم و روان، حمایت از ورزشکاران و دانش‌آموزان نخبه در منطقه، پروژه‌های بزرگ در راستای صیانت از محیط زیست، اعطای وام‌های کم‌بهره  در راستای حمایت از مشاغل کوچک، حمایت از اقشار کم درآمد، حمایت از دانش‌آموزان، حمایت از ایتام، برگزاری جشن و اهدای ده‌ها سری جهیزیه و… اشاره کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27483

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.