• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

برگزاری نشست مشترک مدیران‌ عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و شرکت فولاد هرمزگان

  • کد خبر : 40519
  • 30 بهمن 1402 - 11:21
برگزاری نشست مشترک مدیران‌ عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و شرکت فولاد هرمزگان
روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، نشست مشترک مدیران عامل دو شرکت‌ فولاد اکسین خوزستان و فولاد هرمزگان در دفتر شرکت فولاد اکسین با محوریت طرح‌های توسعه‌ای دو شرکت، پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها برگزار شد.

روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، نشست مشترک مدیران عامل دو شرکت‌ فولاد اکسین خوزستان و فولاد هرمزگان در دفتر شرکت فولاد اکسین با محوریت طرح‌های توسعه‌ای دو شرکت، پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، علی محمدی در این دیدار بیان کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از صنایع مهم کشور، برای آنکه در بازارهای بین‌المللی بتواند قدرت و توان رقابتی خود را افزایش دهد، باید مطابق استانداردهای جهانی محصولات خود را تولید کند و در این راستا برای توسعه پایدار و رشد تولید محصولات جدید، نیاز به هم‌افزایی در مسیر توسعه با دیگر شرکت‌های فولادی کشور دارد.

وی با اشاره به موفقیت‌های شرکت، عنوان کرد: علی‌رغم تمام مشکلات و موانعی که وجود داشت، در ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ کارکنان پرتلاش این شرکت زحمات زیادی کشیدند و دورانی که می‌توانست با وجود محدودیت‌های انرژی برق و گاز پرتنش و پرچالش شود را با کمترین چالش پشت سر گذاشتند و توانستند عنوان صادرکننده برتر کشور را به خود اختصاص دهند و از لحاظ درآمد و سوددهی، افتخارات قابل‌توجهی را نصیب خود کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به اینکه شرکت فولاد اکسین، تامین‌کننده ورق‌های عریض در کشور و خاورمیانه است، تصریح کرد: ورق‌های تولید شده علاوه بر تامین نیازهای داخلی، به کشورهای حوزه خاورمیانه، اروپا و آفریقا نیز صادر شده و این مهم باعث شد فولاد اکسین امسال به عنوان صادر کننده برتر کشور انتخاب شود.

محمدی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم طرح‌های توسعه‌ای در شرکت فولاد هرمزگان، با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه شده‌اند و با سرعت در حال انجام هستند. با توجه به تولیدات خاص شرکت فولاد اکسین و جایگاه فوق‌العاده جغرافیایی و پتانسيل بالای شرکت فولاد هرمزگان، باید نشست‌های تخصصی میان دو طرف ادامه داشته باشد و طرح‌های توسعه مشترکی را آغاز کنیم.

در ادامه عطاالله معروفخانی با اشاره به عملکرد قابل قبول فولاد اکسین خوزستان در تولید و صادرات، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز فولاد اکسین، ایجاد تولیدات خاص در کشور و خاورمیانه است و با خودکفایی و خودباوری، جهادگران شرکت فولاد اکسین توانستند جزو ۶ شرکت برتر در عملیات‌های حرارتی در سطح جهان باشند.

وی در ادامه به ثبت رکوردهای متعدد این شرکت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: با اینکه در سال جاری محدودیت‌های برق بسیار شدیدتر از سال گذشته اعمال شدند اما شرکت فولاد هرمزگان از این چالش‌ها برای اجرای عملیات شات‌دان و تعمیرات سالیانه و برخی از پروژه‌های مهم خود استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان یادآور شد: در حوزه تامین مواد اولیه، سودآوری، مصارف و… نیز رکوردهای کم‌نظیری به دست آمد که این مهم با انجام کار گروهی، هماهنگی و هم‌دلی میان تمام واحدهای سازمانی رقم خورده است.

گفتنی است در پایان این نشست مشترک مدیران عامل دو شرکت فولاد اکسین خوزستان و فولاد هرمزگان، مقرر شد با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت های قابل‌توجه دو شرکت برای سرمایه‌گذاری، تولید محصولات نوین در موارد خاص همکاری‌های مشترک صورت پذیرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=40519

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.