• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

نمایش توانمندی‌های دانش‌بنیان فولاد کاوه جنوب کیش

  • کد خبر : 10355
  • 27 دی 1401 - 9:16
نمایش توانمندی‌های دانش‌بنیان فولاد کاوه جنوب کیش
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان حضور یافت.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، این رویداد از روز شنبه ۲۴ دی ماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی بندرعباس ادامه خواهد داشت. دانشجویان، دانش‌پژوهان و شرکت­‌های دانش‌بنیان و تولیدی با حضور در این رویداد، به بحث و تبادل نظر در خصوص توسعه همه‌جانبه و تسهیل ارتباط دانشگاه، صنعت و شرکت­‌های دانش‌بنیان از طریق پارک علم و فناوری استان هرمزگان پرداختند.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نیز در این رویداد از توسعه سامانه نمایشگاه مجازی بومی‌سازی خود رونمایی کرد. این سامانه هم‌سو با سیاست­‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف ایجاد دانش فنی جهت ساخت داخلی قطعات و تجهیزات، شناسایی و ارزیابی سازندگان توانمند داخلی و همچنین پیش‌­بینی و رفع نیازهای سازمان در زمینه بومی‌سازی قطعات، راه­‌اندازی شده است و علاقمندان می­‌توانند با بازدید از این نمایشگاه مجازی از قطعاتی که بر اساس نیاز شرکت در این سامانه به همراه اطلاعات فنی بارگذاری شده، بازدید و در صورت توانمندی از طریق فرمی که در صفحات ویژه هر قطعه لحاظ شده، نسبت به اعلام آمادگی ساخت اقدام کنند. سازندگان از این طریق می‌توانند پس از ارزیابی فنی در لیست تامین­‌کنندگان این شرکت قرار گرفته و همکاری خود را در زمینه ساخت و بومی‌سازی با شرکت آغاز کنند.

در این راستا تاکنون بیش از ۲۶۰۰ کد کالا بومی‌­سازی و ساخت و همچنین شناسنامه بیش از ۲۵۰۰ کد کالا و دیتاشیت بیش از دو هزار کد کالا در حوزه برق و مکانیک تهیه و نقشه بیش از هفت هزار و ۲۰۰ قطعه نیز در راستای مهندسی معکوس بازطراحی شده است.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در راستای مدیریت دانش در حوزه مهندسی، ساخت و بومی‌سازی اقدام به برگزاری چهار کارگاه با موضوعات آشنایی با ولوهای صنعتی، طراحی و بهینه‌­سازی گاید راهنمای حرکت طولی جرثقیل، مهندسی سطح (پوشش‌دهی فسفاته) و تحلیل ترمومکانیک تاندیش ریخته­‌گری با استفاده از نرم‌­افزار آباکوس توسط کارشناس و مهندسان جوان بومی خود ارائه کرد که محتوای تمامی این کارگاه‌ها طی سال جاری به عنوان مقالات علمی در سمپوزیوم‌های معتبر صنعت فولاد قبول و ارائه شده است.

 انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10355

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.