• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
با حضور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان،

همایش تقدیر از کارکنان برتر گروه فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

  • کد خبر : 38658
  • 30 دی 1402 - 13:59
همایش تقدیر از کارکنان برتر گروه فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد
روز چهارشنبه 27 دی ماه 1402، همایش تقدیر از کارکنان برتر گروه فولاد خوزستان با هدف تجلیل از زحمات کارکنان برتر و خانواده آن‌ها برگزار شد.

روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲، همایش تقدیر از کارکنان برتر گروه فولاد خوزستان با هدف تجلیل از زحمات کارکنان برتر و خانواده آن‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان،  روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ ماه ۱۴۰۲، همایش تقدیر از کارکنان برتر گروه فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱ با حضور امین ابراهیمی، مدیرعامل، محمد نیکوکار و علیرضا مخبر دزفولی، قائم مقامان مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه و امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، معاونان، مدیران و کارکنان برتر به همراه خانواده آن‌ها در تالار طوبی فرهنگسرای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

این همایش با هدف تجلیل از زحمات کارکنان برتر و خانواده آن‌ها که در شرکت فولاد خوزستان شاغل هستند، انجام شد.

ابراهیمی در این مراسم بیان کرد: تفکر توسعه‌ای در شرکت فولاد خوزستان، به‌ واسطه همکاری و هم‌دلی میان کارکنان است. راه‌اندازی پروژه زمزم ۳ و پروژه فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان که با تکیه بر توان داخلی انجام شده است، نمونه اقدامات بزرگی به شمار می‌آید که در گروه فولاد خوزستان رقم خورده است.

وی افزود: در هر شرکت فولادی موفق در کشور، ردپایی از کارکنان شرکت فولاد خوزستان دیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: امروزه مباحثی همچون هوش مصنوعی که در فناوری روز دنیا به‌ کار گرفته می‌شود، باعث توسعه و بقای شرکت‌های بزرگ است. یکی از لازمه‌های توسعه بهتر، مطالعه مفید است و یک کارمند نمونه، مسئولیت‌پذیر بوده و از چالش‌ها هراسی ندارد زیرا تمام تلاش خود را برای رفع چالش‌ها به‌ کار می‌بندد. کارمند نمونه، یک متخصص در کار خود است که استراتژی و هدف سازمان را می‌شناسد و به دور از حاشیه‌ها، بر روی متن سازمان تمرکز می‌کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز به میراث گذاشتن فولاد خوزستان برای آیندگان، نیاز به معدن و شرکت نوردی دارد.

گفتنی است در پایان مراسم این مراسم به قید قرعه، به ۳۰ تن هدایایی اهدا شد؛ همچنین به تمامی کارکنان برتر، هدایای غیرنقدی و سفر مشهد مقدس به همراه خانواده اهدا شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38658

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.