• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
با ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و رکوردشکنی‌های متعدد،

پاییز ۱۴۰۲ در شرکت آهن و فولاد ارفع طلایی شد

  • کد خبر : 34954
  • 08 آذر 1402 - 4:25
پاییز ۱۴۰۲ در شرکت آهن و فولاد ارفع طلایی شد
شرکت آهن و فولاد ارفع طی ماه‌های مهر و آبان 1402، موفق به ثبت رکورد ماهیانه تولید شمش و آهن اسفنجی به ترتیب به میزان 90 هزار و 861 تن و 109 هزار و 81 تن شد و این رکوردشکنی‌ها، پاییز طلایی را برای این شرکت برجسته و خوشنام فولادی کشور رقم زد.

شرکت آهن و فولاد ارفع طی ماه‌های مهر و آبان ۱۴۰۲، موفق به ثبت رکورد ماهیانه تولید شمش و آهن اسفنجی به ترتیب به میزان ۹۰ هزار و ۸۶۱ تن و ۱۰۹ هزار و ۸۱ تن شد و این رکوردشکنی‌ها، پاییز طلایی را برای این شرکت برجسته و خوشنام فولادی کشور رقم زد. علاوه‌براین در این مدت، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بیش از پیش در دستور کار مدیریت ارشد «ارفع» قرار گرفت که از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری جلسه مشترک با رئیس بیمارستان ضیایی اردکان و دیدار با خانواده تنها کارمند ۶ فرزندی این شرکت اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت آهن و فولاد ارفع به عنوان یکی از مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های فولادی کشور که در عرصه تولید آهن اسفنجی و شمش فولادی فعالیت دارد، در مهر و آبان ماه ۱۴۰۲ به موفقیت‌ها و رکوردشکنی‌های قابل‌توجهی در بخش تولید دست یافت و اقدامات تحسین‌برانگیزی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی انجام داد. علی‌رغم اینکه «ارفع» تابستان سختی را به دلیل مواجهه با قطعی برق پشت سر گذاشت اما خوشبختانه پاییز پربار و پررونقی پیش روی این شرکت بزرگ فولادی قرار گرفت.

رکوردشکنی در تولید شمش و آهن اسفنجی «ارفع»

شرکت آهن و فولاد ارفع در آبان ماه ۱۴۰۲، موفق به ثبت ۶ رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی شد. نخستین رکورد در روز پنج‌شنبه چهارم آبان ماه، به میزان سه هزار و ۶۴۱ تن به ثبت رسید و سه روز بعد یعنی یکشنبه هفتم آبان ماه، رکورد جدید تولید این محصول به میزان سه هزار و ۶۴۷ تن آهن شکسته شد. سومین رکوردشکنی روزانه تولید آهن اسفنجی «ارفع» در آبان ماه امسال، در دهمین روز این ماه به میزان سه هزار و ۶۶۱ تن ثبت شد و در روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان ماه، چهارمین رکورد تولید در واحد احیا مستقیم این شرکت به میزان سه هزار و ۶۷۰ تن شکست اما این پایان تلاش فولادمردان شرکت آهن و فولاد ارفع نبود و فردای آن روز یعنی جمعه ۱۹ آبان ماه، پنجمین رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی به میزان سه هزار و ۶۸۲ تن به ثبت رسید و نهایتا در روز شنبه ۲۰ آبان ماه، رکورد روزانه تولید در این واحد به میزان سه هزار و ۶۸۹ تن شکسته شد. شرکت آهن و فولاد ارفع در آبان ماه سال جاری، موفق به ثبت رکورد ماهیانه تولید آهن اسفنجی به میزان ۱۰۹ هزار و ۸۱ تن شد و طلایی‌ترین ماه تولید در واحد احیا مستقیم خود را رقم زد. علاوه‌براین، شرکت آهن و فولاد ارفع در مهر ماه امسال، موفق به تولید ۹۰ هزار و ۸۶۱ تن شمش فولادی شده بود که این میزان ۹٫۳ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی تولید شمش در این واحد است. پیش از این، رکورد ماهیانه تولید شمش «ارفع» در فروردین ماه ۱۴۰۲ (۸۷ هزار و ۵۹۹ تن)، آبان ماه ۱۴۰۱ (۸۶ هزار و ۱۱۸ تن)، فروردین ماه ۱۴۰۱ (۸۵ هزار و ۱۷۶ تن) و آذر ماه ۱۳۹۷ (۸۰ هزار و ۳۵۸ تن) به ثبت رسیده بود.

شرکت آهن و فولاد ارفع، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه در حوزه‌های آموزشی، درمانی، معیشتی، فرهنگی و ورزشی را یکی از اولویت‌های اصلی خود قرار داده و اقدامات متعددی در این بخش‌ انجام داده است. این شرکت به منظور ایجاد بستر و محیطی مناسب جهت پیشرفت آینده‌سازان کشور، عملیات بهسازی و نوسازی مدارس شهرستان اردکان و روستاهای اطراف را در دستور کار خود قرار داده و این عملیات را با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان و مجمع خیران مدرسه‌ساز اردکان، توسط معاونت مهندسی خود اجرایی کرده است. در سال ۱۴۰۲ و در فاز اول این عملیات، تعداد ۹ مدرسه با برآورد سرمایه اولیه ۱۱۰ میلیارد ریال، انتخاب و عملیات بهسازی آن‌ها از ابتدای مرداد ماه سال جاری آغاز شد. در نهایت پس از تکمیل عملیات‌‌ بهسازی و نوسازی، تمامی این مدارس قبل از شروع مهر ماه، در اختیار اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان قرار گرفت. مدیریت ارشد شرکت آهن و فولاد ارفع، همواره نگاه ویژه‌ای به تامین نیازهای بهداشتی و درمانی ساکنان منطقه داشته و در همین راستا، مجتبی مهری‌نژاد، مدیرعامل «ارفع» جلسه‌ای را با رئیس بیمارستان ضیایی اردکان در آبان ماه امسال برگزار کرد.

از دیگر اقدامات شرکت آهن و فولاد ارفع در این بخش می‌توان به تجهیز درمانگاه عقدا با خرید و اختصاص دو دستگاه رایانه با تجهیزات کامل و دو دستگاه نوار قلب به همراه ایجاد فضای سبز در محوطه این درمانگاه در سال گذشته اشاره کرد. از طرفی، رفع نیازهای معیشتی کارکنان شرکت و همچنین اهالی منطقه، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران «ارفع» بوده که در این راستا می‌توان به اقداماتی همچون دیدار مدیرعامل با خانواده تنها کارمند ۶ فرزندی شرکت آهن و فولاد ارفع در آبان ماه امسال و تهیه چهار بسته جهیزیه کامل برای مددجویان زندان اردکان و آزادسازی تعداد هفت نفر زندانی غیرعمد در سال گذشته اشاره کرد. تهیه و تدوین سند فرهنگی به عنوان سندبالادست و نقشه راه بر مبنای تدابیر مدیریت ارشد و نوع نیازمندی جامعه هدف، برگزاری پویش‌های کتاب‌خوانی در راستای ترویج این فرهنگ مهم میان کارکنان شرکت و خانواده‌های آن‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی درون‌سازمانی همچون مسابقات والیبال داخلی که در آبان ماه امسال برگزار شد، از جمله اقدامات شرکت آهن و فولاد ارفع در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی بوده است.

«ارفع» به جمع انجمن جهانی فولاد (WSA) پیوست

شرکت آهن و فولاد ارفع طی ماه‌های مهر و ابان ماه ۱۴۰۲، به موفقیت‌ها و دستاوردهای قابل‌توجهی نیز دست یافته است که از جمله می‌توان به پیوستن این شرکت به جمع برترین‌های فولاد جهان در انجمن جهانی فولاد (World Steel Association) به منظور تحکیم و بهبود روابط با سایر فولادسازان جهان و ورود و حضور هرچه بیشتر در همکاری‌های بین‌المللی جهت پیشبرد و تدبیر اهداف بلندمدت و همچنین انجام موفقیت‌آمیز پروژه نصب و راه‌اندازی سیستم اسلاید گیت تعویض نازل تاندیش با هدف افزایش کیفیت شمش، کاهش مصرف نسوز و افزایش ایمنی پرسنل و تجهیزات شرکت اشاره کرد. حضور پررنگ شرکت آهن و فولاد ارفع در رویداد مهم صنعت فولاد کشور یعنی سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ با موضوع «مراحل عبور از تکنولوژی های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» در آبان ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش، حاکی از اهمیت و تلاش «ارفع» برای دستیابی به دانش، تکنولوژی و تولید فولادهای سبز در این مجموعه عظیم فولادی است. با توجه به اینکه «ارفع» به تازگی به جمع برترین فولادسازان جهان پیوسته است، بدون شک تحقق چین اهدافی در آینده نزدیک این شرکت امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=34954

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد
هم‌پای سایر فلزات رنگین در «LME»،

قیمت آلومینیوم افزایش پیدا کرد

12اردیبهشت
دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار
با رشد 38 دلاری رقم خورد؛

دورخیز مس برای فتح کانال ۱۰ هزار دلار

12اردیبهشت
نخستین رویداد چادرو برگزیدگان خود را شناخت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.