• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

چراغ بورس سبز شد

  • کد خبر : 33591
  • 22 آبان 1402 - 9:17
چراغ بورس سبز شد
بازار سرمایه امروز دوشنبه 22 آبان ماه روند صعودی داشت و شاخص بورس با افزایش بیش از دو هزار واحدی، به دو میلیون و ۵۵ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه روند صعودی داشت و شاخص بورس با افزایش بیش از دو هزار واحدی، به دو میلیون و ۵۵ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار سرمایه برخلاف روزهای گذشته روند صعودی در پیش گرفت و شاخص کل بورس با دو هزار و ۳۳۱ واحد افزایش، به دو میلیون و ۵۵ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از چهار هزار و ۶۱۱ واحدی، روی کانال ۷۰۵ هزار و ۶۳۱ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۳۲۰ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۹ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گل‌گهر، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌‌گذاری تامین اجتماعی، ایران‌خودرو، فرآوری معدنی اپال کانی پارس و گسترش نفت و گاز پارسیان، تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بورس بودند که به غیر از ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌‌گذاری تامین اجتماعی، ایران‌خودرو و فرآوری معدنی اپال کانی پارس، بقیه نمادهای مذکور روند نزولی را نسبت به دیروز طی کردند.

بازار فرابورس نیز روند مثبتی داشت و شاخص کل آن با رشد ۱۰۹ واحدی، به ۲۵ هزار و ۱۲۸ واحد رسید. در این بازار بیش از ۱۸۲ هزار معامله به ارزشی بالغ بر دو هزار و ۵۳۲ هزار میلیارد ریال انجام شد.

گروه انتخاب الکترونیک آرمان، بهمن دیزل، تجلی توسعه معادن و فلزات، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و صنایع گلدیران، تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس بودند که همگی آن‌ها به غیر از پتروشیمی تندگویان روند مثبتی را نسبت به روز گذشته داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=33591

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.