• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
با حضور معاون وزیر صمت انجام شد؛

کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه‌ای گروه گسترش سرمایه‌گذاری ارزش

  • کد خبر : 39446
  • 14 بهمن 1402 - 7:42
کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه‌ای گروه گسترش سرمایه‌گذاری ارزش
روز پنج‌شنبه 12 بهمن ماه 1402 هم‌زمان با سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین نمادین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی طرح احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی و بریکت شرکت مادشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس، با حضور معاون امور معادن و صنایع فلزی وزارت صمت برگزار شد.

روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین نمادین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی طرح احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی و بریکت شرکت مادشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس، با حضور معاون امور معادن و صنایع فلزی وزارت صمت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی گروه گسترش سرمایه‌گذاری ارزش، هم‌زمان با برگزاری این آیین، رضا محتشمی‌پور بازدیدی از کارخانجات تولیدی و طرح‌های در حال احداث شرکت‌های وابسته به گروه گسترش سرمایه‌گذاری ارزش انجام داد؛ ضمن اینکه گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده توسط تیم مدیریت این گروه ارائه شد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت مادکوش به عنوان یکی از شرکت‌های فوق که در حال بهره‌برداری از کارخانه گندله‌سازی است، توانمندی‌های تکنولوژی مورد استفاده در احداث این کارخانه را به اطلاع معاونت وزارت صمت و همراهان وی رساند. همچنین در خصوص مواردی نظیر امکان استفاده از کنسانتره هماتیت در عیارهای مختلف و تولید گندله با استانداردهای مورد قبول بازارهای داخلی، خارجی و نیز چالش‌های موجود در ارتباط با عوارض صادراتی وضع شده بحث و تبادل نظر شد.

در این بازدید، کلنگ طرح‌های توسعه‌ای یکی دیگر از شرکت‌های گروه گسترش سرمایه‌گذاری ارزش در راستای تکمیل زنجیره ارزش فولاد که ماموریت احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی و بریکت گرم با ظرفیت ۳.۴ میلیون تن در سال طی دو فاز را بر عهده گرفته و از سوی وزارت صمت به عنوان طرح‌های دارای الویت در نظر گرفته شده است، توسط معاون امور معادن و صنایع فلزی وزارت صمت به زمین زده شد.

بر اساس این گزارش، شرکت مادشیمی مجری و بهره‌بردار این طرح به شمار می‌آید. تاکنون این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی و ۸۰ درصد در بخش طراحی و مهندسی پیشرفت داشته است.

در این بازدید علیرضا صمدی، رئیس هیئت مدیره گروه گسترش سرمایه‌گذاری ارزش، سیاست‌های گروه را مسئولیت‌پذیری بخش خصوصی در تکمیل زنجیره ارزش، ایجاد اشتغال پایدار با تکمیل پروژه‌های بزرگ‌مقیاس برای سه هزار نفر، افزایش بهره‌وری در تولید، توسعه صادرات، حفظ محیط‌ زیست و مشارکت در تصفیه فاضلاب بندرعباس عنوان کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39446

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.