• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
تا پایان بهمن ماه 1402؛

۱۰۰ هزار متر حفاری اکتشافی در ایمپاسکو به ثبت رسید

  • کد خبر : 41405
  • 15 اسفند 1402 - 8:29
۱۰۰ هزار متر حفاری اکتشافی در ایمپاسکو به ثبت رسید
سرپرست اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری حدود ۱۰۰ هزار متر حفاری اکتشافی در این شرکت به انجام رسانده‌ایم.

سرپرست اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری، حدود ۱۰۰ هزار متر حفاری اکتشافی در این شرکت به انجام رسانده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، فرشاد ژولیده‌سر در خصوص فرصت‌ها و چالش‌های اکتشاف مواد معدنی ایران، بیان کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، بازوی اجرایی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: در همین راستا در ۱۱ ماهه سال جاری، حدود ۱۰۰ هزار متر حفاری اکتشافی، بیش از ۸۵ هزار نقطه برداشت‌های ژئوفیزیکی و بالغ بر ۵۰ هزار نمونه‌برداری اکتشافی اجرا شده است. یکی از چالش‌های اکتشافات در کشور، مسئله ضوابط و معیارهای فنی و مالی در اخذ مشاور است که سازمان برنامه و بودجه باید با ارائه راهکارهای لازم این امر را تسهیل کند.

سرپرست اکتشاف ایمپاسکو در پایان خاطرنشان کرد: تلاش‌های بسیاری برای بهبود و افزایش تعرفه خدمات مشاوره متناسب با شرایط اقتصادی کشور صورت پذیرفته و علی‌رغم این موضوع، قوانین عدم افزایش سقف مالی در معاملات متوسط و همچنین سقف عقد قرارداد با شرکت‌های مشاوره دارای رتبه اکتشافی، از عمده مشکلات شرکت‌های دولتی در نیل به اهداف اکتشافی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41405

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.