• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان:

به دنبال اصلاح فرایندها جهت کاهش چالش‌های تولید هستیم

  • کد خبر : 38907
  • 04 بهمن 1402 - 9:03
به دنبال اصلاح فرایندها جهت کاهش چالش‌های تولید هستیم
مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: نگاه ما مبتنی بر پیشگیری است تا ضمن اصلاح فرایندها، اشتغال‌زایی و تولید با کمترین چالش مواجه شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: نگاه ما مبتنی بر پیشگیری است تا ضمن اصلاح فرایندها، اشتغال‌زایی و تولید با کمترین چالش مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، علیرضا نصری با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و در دیدار با مدیرعامل و معاونان این منطقه ویژه اقتصادی کشور، بیان کرد: در مجموعه دیوان محاسبات، نگاه ما مبتنی بر پیشگیری است و به دنبال آن هستیم تا با اصلاح فرایندها، اشتغال‌زایی و تولید با کمترین چالش مواجه شود.

وی خطاب به مدیران منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، عنوان کرد: ما را همیار خود ببینید و این بازدیدها در راستای هم‌افزایی برای کمک به اقتصاد کشور و توجه به اجرای صحیح قوانین، به خصوص قوانین مرتبط با توسعه است. در این راه ما از پیشنهادهای شما استقبال می‌کنیم و می‌دانیم که نظرات تخصصی مدیران می‌تواند به مراجع بالادستی انتقال یابد و سبب تغییر قوانین و مقررات شود.

در ادامه این نشست محمدرضا پیرحسینلو، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌ فارس نیز با تاکید بر اینکه باید بهترین شرایط را برای فعالیت سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم و نگاه ما مبتنی بر حل مسئله باشد، اظهار داشت: سرمایه فرار است و اگر احساس خطر کند، از منطقه کوچ خواهد کرد. از این‌ رو تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که امنیت خاطر سرمایه‌گذاران را تامین کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه انتقال پساب شهر بندرعباس به منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، نمونه‌ای از همکاری موفق شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در این منطقه عظیم صنعتی است که امیدواریم برکات آن شامل تمامی مردم استان و همچنین سرمایه‌گذاران شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در پایان خاطرنشان کرد: در بحث‌های زیرساختی از جمله تامین وسایل نقلیه، ایجاد ساختمان‌های جدید و بهبود فضای کار با چالش مواجه هستیم و در این زمینه نیز توقع داریم مسئولان ما را بیش‌ از پیش یاری کنند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38907

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.