• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

نشست مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با کارکنان روابط عمومی شرکت

  • کد خبر : 17091
  • 06 اردیبهشت 1402 - 9:09
نشست مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با کارکنان روابط عمومی شرکت
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، روابط عمومی را همپای بخش‌های تولیدی و مهندسی شرکت، پیشران توسعه دانست.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، روابط عمومی را هم‌پای بخش‌های تولیدی و مهندسی شرکت به عنوان پیشران توسعه دانست و گفت: استراتژی تحول که مانند تولید، از جمله اولویت‌های اصلی شرکت است، نگاه به آینده دارد و همه بخش‌های شرکت نظیر روابط عمومی باید آینده‌‌پژوهی داشته باشند تا از چرخه تحولات و رشد جهانی عقب نمانند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مهدی کوهی به همراه مسعود باباخانی، سرپرست حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای، با حضور در روابط عمومی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، با مسئولان و کارکنان این مدیریت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی را برای روابط عمومی بسیار ضروری دانست و بیان کرد: روابط عمومی در راستای حفظ و تقویت برند، باید نمایه مشخصی برای شرکت تعیین کند و بر حفظ آن نظارت دقیق داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به قدمت بالای روابط عمومی ذوب‌ آهن که همواره از پیشگامان این حوزه بوده است، عنوان کرد: این میزان تجربه و مهارت بسیار ارزشمند است و قطعا می‌تواند نقش موثری درحرکت تحولی شرکت ایفا کند.

کوهی، خانواده بزرگ ذوب‌ آهن اصفهان را اولویت و محور اصلی بسیاری از فعالیت‌های روابط عمومی دانست و ادامه داد: برنامه‌های مربوط به بازدید خانواده‌ها از خط تولید، تورهای خانوادگی، کوه گشت، جشن‌های دانش‌پژوهان و… قطعا به‌ صورت گسترده‌تر دنبال می‌شود و توسعه این برنامه‌ها، یکی از ماموریت‌های اصلی روابط عمومی است.

وی در ادامه سخنان خود، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: هر یک از کارکنان روابط عمومی باید همچون یک رسانه عمل کنند و با قابلیت‌ها و توانایی‌های خود، میز خطابه برای بیان دستاوردها و افتخارات شرکت باشند.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان خلاقیت و ایده‌های نو را یک اصل حیاتی برای روابط عمومی دانست و تصریح کرد: در ارائه این ایده‌های نو باید نگاه دانش‌بنیان حاکم باشد؛ یعنی روح اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در آن جاری باشد تا بتواند برای شرکت ارزش‌آفرینی کند.

کوهی در پایان یادآور شد: امیدواریم که روابط عمومی در کنار سایر بخش‌های شرکت بتواند در تحقق شعار سال که به تدبیر مقام معظم رهبری «مهار تورم و رشد تولید» تعیین‌ شده است، با تمام قدرت گام بردارد.

حمیدرضا رضایی، سرپرست و تعدادی از سایر تلاشگران مدیریت روابط عمومی در ابتدای این جلسه، توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های این مدیریت ارائه کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17091

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.