• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

افت بیش از یک درصدی قیمت طلای جهانی

  • کد خبر : 28549
  • 21 شهریور 1402 - 7:47
افت بیش از یک درصدی قیمت طلای جهانی
قیمت طلا امروز سه‌شنبه 21 شهریور ماه با ۱.۱ درصد کاهش، به یک هزار و ۹۲۰ دلار و ۷۰ سنت رسید و همچنان در منطقه امن خود باقی ماند.

قیمت طلا امروز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه با ۱.۱ درصد کاهش، به یک هزار و ۹۲۰ دلار و ۷۰ سنت رسید و همچنان در منطقه امن خود باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، قیمت طلای آمریکا در این روز نیز با ۰.۰۶ درصد کاهش، به یک هزار و ۹۲۱ دلار و ۷۰ سنت رسید.

شاخص دلار آمریکا پس از ثبت بیشترین کاهش روزانه خود طی دو هفته گذشته و پیش از انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌ متحده که در روز آینده منتشر می‌شود، ثابت ماند.

فدرال رزرو نیویورک روز گذشته گزارش داد که دیدگاه کلی آمریکایی‌ها در مورد تورم ماه آگوست حتی با وجود پیش‌بینی افزایش قیمت برای مواردی مانند اجاره، خانه و غذا تغییر چندانی نکرده است؛ در حالی که دیدگاه خود نسبت به وضعیت مالی شخصی را کاهش می‌دهند.

والی آدیمو، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا یک روز پس از آنکه جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات‌ متحده وضعیت اقتصادی چین را بحران نامید، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی چین بیشتر از ایالات‌ متحده بر منطقه تاثیر می‌گذارد.

کمیسیون اروپا روز دوشنبه ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳ پیش‌بینی کرد که اقتصاد منطقه یورو در سال جاری و سال آینده کندتر از انتظار رشد خواهد کرد زیرا تقاضای مصرف‌کننده از تورم بالا رنج می‌برد و بزرگ‌ترین اقتصاد این منطقه یعنی آلمان، امسال وارد رکود می‌شود.

کاترین مان، سیاست‌گذار بانک انگلستان روز گذشته بیان کرد: خیلی زود است که بانک مرکزی اروپا افزایش نرخ بهره را متوقف کند.

اس‌ پی‌ دی‌ آر گلد تراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۲ درصد کاهش یافت و از ۸۸۶.۶۴ تن در روز جمعه هشتم سپتامبر، به ۸۸۴.۸۹ تن در روز گذشته رسید.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با قیمت ۲۳ دلار و ۶ سنت ثابت بود. پلاتین با ۰.۲ درصد کاهش، به ۸۹۶ دلار و ۶۹ سنت و پالادیم با ۰.۲ درصد کاهش، به یک هزار و ۲۱۵ دلار و ۷۰ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=28549

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است
سرمایه‌گذاری بیش از دو برابر حد انتظار!

سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

17اردیبهشت
درآمد کچاد ۲۳ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.