• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

افت ناچیز بورس در نهمین روز آبان ۱۴۰۲

  • کد خبر : 32449
  • 09 آبان 1402 - 9:21
افت ناچیز بورس در نهمین روز آبان ۱۴۰۲
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه 9 آبان ماه، روند نزولی ناچیزی داشت و با ۱۹۵ واحد کاهش، به یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۹ آبان ماه، روند نزولی ناچیزی داشت و با ۱۹۵ واحد کاهش، به یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار سرمایه امروز سه‌شنبه ۹ آبان‌ ماه، روند نزولی را طی کرد. در این بین شاخص کل هم‌وزن روند معکوسی داشت و با رشد ۱۱۸ واحدی، عدد ۶۷۰ هزار و ۲۱۳ واحد را به ثبت رساند. در این بازار بیش از ۲۷۸ هزار معامله با ارزشی بالغ بر ۳۰ هزار و ۵۴۸ میلیارد ریال انجام شد.

مخابرات ایران، معدنی و صنعتی گل‌گهر، پتروشیمی تهران، پتروشیمی بندرعباس، ایران‌خودرو، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بورس بودند که به غیر از دو نماد نخست و فولاد مبارکه اصفهان، سایر نمادها روند نزولی را نسبت به روز قبل تجربه کردند.

در بازار فرابورس نیز شاهد روند نزولی بودیم؛ چراکه شاخص کل در این بازار با کاهش جزئی ۳۲ واحدی، به ۲۴ هزار و ۳۰۸ واحد رسید. در این بازار بالغ بر ۱۵۱ هزار معامله به ارزشی بیش از ۳۸ هزار و پنج میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی تندگویان، پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌‌گذاری مالی سپهر صادرات، ایران‌خودرو دیزل، صنایع مادیران، برق و انرژی پیوندگستر پارس و بیمه سامان، تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس بودند که به غیر از پلیمر آریا ساسول، سپهر صادرات و ایران‌خودرو دیزل، دیگر نمادها روند صعودی نسبت به روز گذشته داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32449

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.