• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

افت ۷۱ دلاری قیمت مس

  • کد خبر : 39638
  • 17 بهمن 1402 - 4:22
افت ۷۱ دلاری قیمت مس
روز دوشنبه 16 بهمن ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 0.9 درصد کاهش پیدا کرد و به هشت هزار و 329 دلار رسید.

روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۹ درصد کاهش پیدا کرد و به هشت هزار و ۳۲۹ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۱۳ بهمن ماه، ۰٫۹ درصد معادل ۷۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۱ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۳۲۹ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲، هشت هزار و ۴۰۰ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه، یک درصد معادل ۸۳ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۱ درصد افت پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با کاهش ۸۰۰ تنی، از ۱۴۰ هزار و ۲۲۵ تن به ۱۳۹ هزار و ۴۲۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۰۳ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز جمعه ۱۳ بهمن ماه، با کاهش ۱۲ دلار بر تن همراه شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39638

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
توسعه‌ای همه‌جانبه را رقم خواهیم زد
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز:

توسعه‌ای همه‌جانبه را رقم خواهیم زد

17اردیبهشت
شرکت آلومینای ایران؛ تحول‌آفرین در صنعت آلومینیوم
17اردیبهشت
آیا روند افزایش تدریجی قیمت نیکل ادامه خواهد یافت؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.