• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

افزایش ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

  • کد خبر : 32315
  • 08 آبان 1402 - 9:57
افزایش ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
امروز دوشنبه هشتم آبان ماه 1402 شاخص بورس با رشد حدود 20 هزار واحدی، به کانال یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید.

امروز دوشنبه هشتم آبان ماه ۱۴۰۲ شاخص بورس با رشد حدود ۲۰ هزار واحدی، به کانال یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار سرمایه امروز نسبت به روز گذشته، روند صعودی داشت و شاخص کل بورس با رشد ۲۰ هزار و ۲۶۲ هزار واحدی، به یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن نیز ۱۱ هزار و ۱۱۲ واحد افزایش را نسبت به دیروز تجربه کرد و روی ۶۷۰ هزار و ۱۱۷ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۲۸۵ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۵۲ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال انجام شد.

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی بوعلی سینا، ایران‌خودرو، بانک ملت و پتروشیمی نوری، تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بورس بازار بورس بودند که همگی آن‌ها نسبت به روز قبل روند صعودی داشتند.

در بازار فرابورس نیز همین جو حاکم بود و شاخص کل با ۲۷۹ واحد افزایش، به ۲۴ هزار و ۳۴۰ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در بازار فرابورس ایران، بیش از ۱۸۴ هزار معامله بود که ارزشی بالغ بر دو هزار و ۲۸۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال داشت.

پتروشیمی تندگویان، ایران‌خودرو دیزل، سرمایه‌‌گذاری مالی سپهر صادرات، مالی صبا تامین، بهمن دیزل پتروشیمی زاگرس و گروه انتخاب الکترونیک آرمان، تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس ایران بودند که همگی آن‌ها نیز روند صعودی نسبت به روز پیش داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32315

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.