• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

افزایش ۲۹ درصدی تولید کنسانتره سرب نخلک

  • کد خبر : 36709
  • 02 دی 1402 - 6:00
افزایش ۲۹ درصدی تولید کنسانتره سرب نخلک
مجتمع معدنی سرب نخلک از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه 1402، هشت هزار و 733 تن کنسانتره تولید کرد که این رقم با رشد 29 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته (6 هزار و 762 تن) همراه بود.

مجتمع معدنی سرب نخلک از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه ۱۴۰۲، هشت هزار و ۷۳۳ تن کنسانتره تولید کرد که این رقم با رشد ۲۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۶ هزار و ۷۶۲ تن) همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، میزان تولید این شرکت نسبت به برنامه هشت ماهه (۶ هزار و ۶۵۰ تن)، ۳۱ درصد رشد داشت.

میزان استخراج ماده معدنی در هشت ماهه امسال با ۶۸ درصد افزایش، از ۱۸۴ هزار و ۱۸۷ تن به ۳۱۰ هزار و ۳۴۲ تن افزایش یافت؛ همچنین از ابتدای فروردین ماه تا پایان آبان ماه سال جاری، هشت هزار و ۱۹۹ تن محصول برای مشتریان ارسال شد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (هفت هزار و ۱۱۰ تن)، ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مجتمع معدنی سرب نخلک در آبان ماه ۱۴۰۲، موفق به تولید یک هزار و ۲۶۲ تن کنسانتره، استخراج ۴۴ هزار تن ماده معدنی و ارسال ۷۶۰ تن محصول شد که نسبت به آمار مدت مشابه سال گذشته (۷۱۱ تن تولید، ۲۰ هزار و ۶۳۱ تن استخراج و ۲۸۲ تن ارسال) به ترتیب ۷۷، ۱۱۳ و ۱۷۰ درصد افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=36709

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است
سرمایه‌گذاری بیش از دو برابر حد انتظار!

سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

17اردیبهشت
درآمد کچاد ۲۳ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.