• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران عنوان کرد:

افزایش ۳ درصدی ظرفیت تولید فولاد کشور با پروژه یزد یک

  • کد خبر : 31238
  • 23 مهر 1402 - 6:28
افزایش ۳ درصدی ظرفیت تولید فولاد کشور با پروژه یزد یک
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در مراسم اختتامیه دومین دوره سمینار ملی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات، از افتتاح غیررسمی پروژه یزد یک این شرکت خبر داد.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در مراسم اختتامیه دومین دوره سمینار ملی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات، از افتتاح غیررسمی پروژه یزد یک این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، محمد کمال‌زاده با اشاره به این موضوع که کارخانه یزد یک، ظرفیت تولید تا یک میلیون تن شمش‌های فولاد آلیاژی را دارد، بیان کرد: با توجه به چالش‌های بسیاری که روند توسعه پروژه یزد یک را به دلیل تحریم با مشکلات زیادی همراه کرده‌ بود، پرونده پروژه یزد یک سرانجام پس از گذشت ۱۳ سال در روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۱ با موفقیت بسته شد.

وی افزود: با افتتاح پروژه یزد یک، سه درصد به تولید فولاد کشور اضافه شده و همچنین ۲۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی ریالی به چرخه اقتصادی مملکت برگشت.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران با تمام توان و قدرت برای به بار نشستن طرح‌های توسعه‌ای خود تلاش می‌کند، خبر از افتتاح پروژه وایر آلیاژی ۴۵۰ هزار تنی این شرکت در زمستان ۱۴۰۳ داد و گفت: شرکت فولاد آلیاژی همیشه در حال توسعه است تا بتواند بازارهای جهانی را با برند نیک و دانش خود فتح کند.

کمال‌زاده ضمن تاکید بر اهمیت و نیاز صنعت فولاد به پایش وضعیت، خاطرنشان کرد: قسمت زیادی از بهای تمام‌شده‌ ما، صرف نگهداری و تعمیرات می‌شود؛ چراکه نگهداری، یک قسمت مهمی از تولید است و ۵ درصد از هزینه‌های عملیاتی یک شرکت صرف نگهداری و تعمیرات شده که خود نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است.

وی با بیان اینکه امروزه با بحث انقلاب چهارم صنعتی، وضعیت تا حدی متفاوت شده است و به سمت هوشمندسازیپیش می‌رود، یادآور شد: بهتر است همایش بعدی با محوریت انقلاب چهارم صنعتی در بحث پایش وضعیت برگزار شود تا بتوان به صورت آنلاین و هوشمند وضعیت را پایش کرده و از خرابی‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

در ادامه این مراسم، از سه مقاله برتر ارائه شده در سمینار ملی آموزشی تخصصی پایش وضعیت و عیب‌بابی تجهیزات تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، دومین دوره سمینار ملی آموزشی تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات با مشارکت  و میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در شهر یزد برگزار شد. این سمینار با حضور بیش از ۴۰۰ متخصص و کارشناس در حوزه‌های مختلف صنعت در محل هتل صفاییه یزد روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ماه آغاز به کار کرد.

در این سمینار دو روزه، ۲۰ کارگاه و سه اتاق هم‌اندیشی برگزار شد و در کنار این همایش، شرکت‌های تخصصی در حوزه‌ پایش وضعیت در قالب غرفه‌های نمایشگاهی، آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه ارائه دادند.

همچنین در دومین دوره سمینار ملی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات، ۱۲۳ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد و از بین آن‌ها ۳۶ مقاله تایید و ۱۶ مقاله نیز ارائه شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=31238

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.