• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

بازدید رئیس هیئت عامل ایمیدرو از مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو

  • کد خبر : 35860
  • 20 آذر 1402 - 6:54
بازدید رئیس هیئت عامل ایمیدرو از مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو
روز یکشنبه 19 آذر ماه 1402، رئیس هیئت عامل ایمیدرو که با هدف بررسی طرح‌های معدن و صنایع معدنی استان یزد عازم نقاط مختلف این استان شده بود، از واحد احیا مستقیم، فولادسازی، گندله‌سازی و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و خورشیدی مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو بازدید کرد.

روز یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲، رئیس هیئت عامل ایمیدرو که با هدف بررسی طرح‌های معدن و صنایع معدنی استان یزد عازم نقاط مختلف این استان شده بود، از واحد احیا مستقیم، فولادسازی، گندله‌سازی و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و خورشیدی مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، طی این برنامه امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گزارشی مبسوط از وضعیت تولید، فروش و رکوردهای کسب شده در بخش‌های مختلف این مجتمع ارائه داد.

در ادامه محمدرضا موثقی‌نیا از کارخانه فولاد میبد بازدید کرد. در این بازدید که به همراه حسام مقدمعلی، معاون طرح‌های توسعه معادن و صنایع معدنی و تعدادی از مدیران ایمیدرو انجام شد، راهکارهای راه‌اندازی مجدد این کارخانه را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه فعالیت‌های این کارخانه و چالش‌های موجود، مسائل مرتبط و روش‌های فعالیت دوباره این کارخانه را ارائه کرد.

در این بازدید، مدیران و کارشناسان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو جزئیات پیشنهادات درباره این برنامه را برای رئیس هیئت عامل ایمیدرو ارائه دادند و در پایان مقرر شد پیشنهادهای ارائه شده به ایمیدرو، ارسال و توسط تیمی از کارشناسان بررسی و نهایی شود.

انتهایس پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35860

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.