• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

برگزاری بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در فولاد اکسین

  • کد خبر : 38184
  • 24 دی 1402 - 4:59
برگزاری بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در فولاد اکسین
سرپرست واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: واحد آموزش شرکت فولاد اکسین از ابتدای سال ۱۴۰۲، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی (تخصصی، ایمنی، غیرحضوری، تحت مطالعه و…) در مجموع به میزان 22 هزار و ۱۳۴ نفر ساعت کرده است.

سرپرست واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: واحد آموزش شرکت فولاد اکسین از ابتدای سال ۱۴۰۲، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی (تخصصی، ایمنی، غیرحضوری، تحت مطالعه و…) در مجموع به میزان ۲۲ هزار و ۱۳۴ نفر ساعت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهدی قمر به برگزاری دوره‌های آموزشی ریشه‌یابی مشکلات صنعتی (PS) و مشکل محور اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها برای کاهش توقفات تولید و رفع مشکلات در توقف فرایندها برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت انگیزه کارکنان در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی، عنوان کرد: ما اعتقاد داریم چنانچه برنامه‌های آموزشی را به خانواده‌های کارکنان نیز منتقل کنیم، علاوه بر انگیزه کارکنان باعث می‌شود تعالی و دانش را به خانواده‌ها نیز انتقال دهیم؛ برنامه‌های آموزشی در قالب طرح فرهنگسرای خانه آرام من در سال ۱۴۰۲ برگزار شده است.

سرپرست واحد آموزش و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: در قالب طرح خانه آرام من، واحد آموزش شرکت اقدام به همکاری با برخی مراکز مشاوره کرده است و خانواده کارکنان را که قصد استفاده از خدمات مشاوره دارند، به مراکز مشاوره و کارگاه‌های همسرداری و فرزندداری معرفی می‌کند.

قمر با اشاره به اهمیت طرح ویژه شایستگی مدیران، تصریح کرد: با این هدف در جهت دوره شایستگی کارکنان، برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریتی، برگزاری سمینارهای آموزشی مدیریتی، ارسال کتاب و خلاصه کتاب و نشریات مدیرتی، برنامه‌ریزی و برگزاری سمینار آموزشی خارج از شرکت و غیرحضوری وبینار و … را در اولویت قرار دادیم.

وی از دیگر اقدامات واحد آموزش و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان، همکاری با سازمان فنی حرفه‌ای استان اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی اپراتوری جرثقیل‌های سقفی با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای، مجوز جوار کارگاهی در جهت کاهش حوادث و صدمات مربوط به جرثقیل‌ها، تشخیص به موقع عیوب، جلوگیری از آسیب و افزایش طول عمر تجهیزات، افزایش کارایی، جلوگیری از فرسایش و خستگی نیروهای شاغل در واحد اپراتوری جرثقیل‌ها به دلیل تربیت نیروهای جایگزین، کمک به فرایندهای کاری و افزایش تولید، افزایش سرعت، دقت نصب و تعویض تجهیزات، کوتاه‌تر کردن زمان تعمیرات و کاهش توقفات، تسریع در انتقال اسلب و شارژ کردن خط تولید، تسریع در بارگیری و ارسال محصولات تولید شده نهایی به بازار و افزایش رضایت مشتریان انجام شده است.

سرپرست واحد آموزش و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام این واحد، خاطرنشان کرد: پروژه باشگاه مدرسان داخلی با هدف پرورش مدرس از بین کارکنان باتجربه و متخصص شرکت فولاد اکسین خوزستان، پروژه فرهنگ سازمانی، بازنگری نیازسنجی آموزشی شرکت، بازگشت سرمایه دوره‌های آموزشی با هدف محاسبه هزینه‌ها و منابع آموزشی و تعیین سود در دست اقدام هستند.

قمر در پایان خاطرنشان کرد: حمایت‌ها و نگاه ویژه مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان برای به‌روزرسانی آموزش کارکنان و پرورش نیروهای متخصص و خبره، حمایت‌های اعضای هیئت مدیره و تاکید معاونان و مدیران برای حضور در دوره‌های آموزشی، ستودنی است و امیدواریم‌ با برگزاری دوره‌های تخصصی و مستمر و حضور فعال کارکنان، در مسیر اهداف شرکت فولاد اکسین خوزستان گام برداریم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38184

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲

12اردیبهشت
کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر انتخاب شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.