• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات شرکت فولاد اکسین ثبت شد

  • کد خبر : 35451
  • 15 آذر 1402 - 6:22
برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات شرکت فولاد اکسین ثبت شد
مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با تلاش همکاران و اقدامات صورت گرفته، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه بین‌المللی استاندارد ISO/IEC۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ شد.

مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با تلاش همکاران و اقدامات صورت گرفته، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه بین‌المللی استاندارد ISO/IEC۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ شد. این استاندارد با عنوان الزامات عمومی احراز صلاحيت آزمايشگاه‌هاي آزمون و كاليبراسيون در موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان، ابوالفضل حیدریان بیان کرد: این گواهینامه‌ برای آزمايشگاه‌هایی كه قصد دارند با به‌كارگيری سيستم كيفيت، صلاحيت فنی و توانايی خود را در اندازه‌گیری‌های معتبر اثبات كنند، تدوين شده است.

وی مطرح کرد: مراجع اعتباردهنده كه صلاحيت آزمايشگاه‌های آزمون و كاليبراسيون را تعيين می‌کنند، اين استاندارد جهانی را مبنای اعتبار‌دهی خود قرار داده‌اند. با توجه به اهمیت این استاندارد و مشکلات تحریمی در روند دریافت آن، پس از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی همکاران در حوزه‌های مدیریت سیستم‌ها، استراتژی سازمانی و آزمایشگاه کنترل کیفیت، با انجام اقداماتی نظیر بررسی کلیه تامین‌کنندگان (Vendors) بین‌المللی، بررسی شرایط صدور گواهینامه، ارائه قابلیت‌های آزمایشگاه شرکت، انجام ارزیابی بر اساس الزامات استاندارد، اخذ تاییدیه‌های بین آزمایشگاهی برای آزمون‌های سیزده‌گانه و نهایتا بی‌تاثیر کردن تحریم‌های ظالمانه علیه کشور در آبان ماه سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به ثبت و صدور این گواهینامه شد.

مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: با در نظر گرفتن درک نیاز‌ها و انتظارات ذی‌نفعان کلیدی شرکت از قبیل وزارت نفت، مشتریان مخازن تحت فشار، محصولات مرتبط با صنایع دریایی و همچنین اهمیت اهداف صادراتی، دریافت این گواهینامه یک رویکرد راهبردی است.

حیدریان ضمن تشریح مزايای پياده‌سازی این گواهینامه، تصریح کرد: این استاندارد در جهت پذيرش آزمايشگاه و نتايج آن در سطح ملی و بين‌المللی، سهولت در استفاده از گزارش‌های آزمون توسط مراجع بازرسی، کاهش هزينه‌ها، کاهش تكرار آزمون‌ها و همچنین اثبات صلاحيت فنی و کیفی آزمایشگاه کنترل کیفیت و آزمایشگاه جدید شرکت است.

وی در پایان اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه به عنوان برگ زرین دیگری از افتخارات را به خانواده بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان تبریک گفت و از تلاش و حمایت‌های مدیرعامل، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و دیگر مسئولان مربوطه شرکت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35451

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.