• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
مدیر گندله‌سازی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو:

به دنبال تولید چهار میلیون تن گندله در «کچاد» هستیم

  • کد خبر : 30714
  • 17 مهر 1402 - 12:21
به دنبال تولید چهار میلیون تن گندله در «کچاد» هستیم
مدیر گندله‌سازی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن اشاره به عزم راسخ این شرکت برای دستیابی به تولید چهار میلیون گندله، گفت: علی‌رغم اعمال محدودیت‌های ناشی از کمبود انرژی، توانستیم یک میلیون و ۹۵۹ هزار و ۹۰۲ تن گندله در ۶ ماهه ابتدایی امسال تولید کنیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۱۳۰ هزار تن افزایش یافته است.

مدیر گندله‌سازی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن اشاره به عزم راسخ این شرکت برای دستیابی به تولید چهار میلیون تن گندله، گفت: علی‌رغم اعمال محدودیت‌های ناشی از کمبود انرژی، توانستیم یک میلیون و ۹۵۹ هزار و ۹۰۲ تن گندله در ۶ ماهه ابتدایی امسال تولید کنیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۱۳۰ هزار تن افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، عبدالله کمالی بیان کرد: ظرفیت اسمی این واحد تولیدی، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تن در سال است که طی سال‌های اخیر با تدابیر اعمال شده در جهت بهینه‌سازی فرایند تولید و کاهش توقفات دوره‌ای، هر سال شاهد افزایش تولید بوده‌ایم؛ به طوری که در سال ۱۴۰۱، موفق شدیم سه میلیون و ۷۶۸ هزار تن گندله تولید کنیم و امسال همه توان خود را برای رسیدن به مرز چهار میلیون تن گندله به‌کار خواهیم گرفت.

وی در خصوص بهره‌گیری از فناوری‌های روز در این واحد، عنوان کرد: در زمینه کیفیت گندله، می‌توان به بهره‌برداری از پروژه (CMC) تزریق سود و امکان‌سنجی استفاده از چسب‌های ارگانیک اشاره کرد.

مدیر گندله‌سازی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ادامه داد: در زمینه افزایش راندمان ناحیه تولید گندله خام نیز می‌توان به استفاده از پردازش تصویر که یکی از به‌روزترین سیستم‌های به‌کار رفته در صنایع است و همچنین افزایش راندمان سرندهای غلتکی «Roller Screen» اشاره کرد.

کمالی تصریح کرد: همچنین به‌روزرسانی و بهره‌برداری سیستم‌های کنترلی جدید برای اتاق کنترل، برخی از اقداماتی است که در راستای به‌روزنگهداری واحد گندله‌سازی چادرملو انجام شده و نتایج آن، بهبود سیستم را نشان می‌دهد.

وی در ارتباط با تمهیدات اندیشیده شده جهت کاهش مصرف انرژی در این واحد، خاطرنشان کرد: میزان مصرف انرژی در کارخانه گندله‌سازی اردکان با تلاش و همت همکاران و تشکیل مستمر کمیته‌های بهبود انرژی، در شرایط بسیار خوب و در پایین‌ترین میزان مصرف قرار دارد؛ به طوری که می توان گفت میزان مصرف نسبت به نرم معمول این واحد صنعتی به ویژه در مصرف آب کمتر است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=30714

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است
سرمایه‌گذاری بیش از دو برابر حد انتظار!

سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

17اردیبهشت
درآمد کچاد ۲۳ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.