• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

بورس به خاک و خون کشیده شد!

  • کد خبر : 30606
  • 16 مهر 1402 - 9:52
بورس به خاک و خون کشیده شد!
شاخص کل بورس امروز یکشنبه 16 مهر ماه با افت سهمگین 51 هزار واحدی، در کانال دو میلیون و یک هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز یکشنبه ۱۶ مهر ماه با افت سهمگین بیش از ۵۱ هزار واحدی، در کانال دو میلیون و یک هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس به دنبال تحولات سیاسی در سطح منطقه با ۵۱ هزار و ۶۱۰ واحد کاهش، در رقم دو میلیون و یک هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز همین روند را داشت و با ۲۶ هزار و ۱۹ واحد کاهش نسبت به روز قبل، رقم ۶۸۳ هزار و ۲۴۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار بیش از ۴۱۱ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۵۲ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات بازار سرمایه، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس و گروه مپنا، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشتند و همه آن‌ها روند نزولی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۶۵۹ واحد کاهش، در رقم ۲۵ هزار و ۲۵ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۲۰۷ هزار معامله انجام شد که بیش از ۲۵۶ هزار و ۶۸۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، ایران‌خودرو دیزل، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه‌گذاری صبا تامین، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و در این بین همه نمادهای مذکور روند منفی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=30606

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.