• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

بورس هفته را با افزایش به پایان رساند

  • کد خبر : 32018
  • 03 آبان 1402 - 11:58
بورس هفته را با افزایش به پایان رساند
بازار سرمایه پس از دو روز کاهش، امروز چهارشنبه سوم آبان ماه یک هزار و ۷۳۳ واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون و دو هزار و 73 واحد رسید.

بازار سرمایه پس از دو روز کاهش، امروز چهارشنبه سوم آبان ماه یک هزار و ۷۳۳ واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون و دو هزار و ۷۳ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نفل از ایسنا، در آخرین روز کاری هفته، بازار بورس اوراق بهادار تهران با افزایش یک هزار و ۷۳۳ واحد مواجه شد. این رشد پس از آن حاصل شد که در دو روز گذشته بازار به ترتیب حدود ۱۰ هزار و ۲۱ هزار واحد افت کرده بود. با این حال کانال دو میلیون واحد را که در هفته‌های اخیر حفظ کرده بود، از دست نداد و شاخص کل امروز چهارشنبه سوم آبان روی عدد دو میلیون و ۲۰۷۳ واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز ۵۸۱ واحد افزایش یافت و به عدد ۶۷۶ هزار و ۷۲۷ واحد رسید. طی دو روز گذشته نیز شاخص هم‌وزن به ترتیب چهار هزار و ۲۴۷ واحد و ۹ هزار و ۷۶۸ واحد افت کرده بود.

تعداد معاملات بازار سرمایه، ۲۷۵ هزار و ۶۹۱ فقره بود که سه هزار و ۸۲۸ میلیارد تومان ارزش داشت. نمادهای «فولاد»، «بوعلی»، «ومعادن»، «شپنا»، «فملی» و «فارس» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند و از سوی دیگر «حکشتی» بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کرد.

بازار فرابورس نیز امروز ۶.۴ واحد افزایش داشت و به ۲۴ هزار و ۵۷۵ واحد رسید. تعداد معاملات بازار فرابورس ۱۵۱ هزار و ۳۲۹ واحد به ارزش پنج هزار و چهار میلیارد تومان بود.

نمادهای «ساوه»، «شگویا»، «سپیدار» و «نیان» به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت و «ارفع»، «هرمز» و «دماوند»، بیشترین تاثیر منفی را در شاخص فرابورس ایجاد کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32018

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.