• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

بورس هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد

  • کد خبر : 30491
  • 15 مهر 1402 - 10:04
بورس هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد
شاخص کل بورس امروز شنبه 15 مهر ماه روندی نزولی داشت و با کاهش حدود ۱۶ هزار واحدی، روی کانال دو میلیون و ۵۲ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز شنبه ۱۵ مهر ماه روندی نزولی داشت و با کاهش حدود ۱۶ هزار واحدی، روی کانال دو میلیون و ۵۲ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۶ هزار ۸۶۴ واحد کاهش، در رقم دو میلیون و ۵۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز همین روند را داشت و با ۶ هزار و ۷۱۰ واحد کاهش نسبت به روز قبل، رقم ۷۰۹ هزار و ۲۶۹ واحد را ثبت کرد. در این بازار بیش از ۳۵۰ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۳ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات بازار سرمایه، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران، مخابرات ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ایران‌خودرو و بانک تجارت، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشتند و همه آن‌ها روند نزولی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۲۴۳ واحد کاهش، در رقم ۲۵ هزار و ۶۸۴ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۲۰۱ هزار معامله انجام شد که بیشتر از ۲۵۹ هزار و ۷۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول، ایران‌خودرو دیزل، فولاد هرمزگان جنوب، بانک دی، پالایش نفت لاوان و پتروشیمی تندگویان، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و در این بین همه نمادهای مذکور روند منفی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=30491

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.