• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

«بکام» درصدد افزایش سرمایه

  • کد خبر : 21952
  • 05 تیر 1402 - 11:25
«بکام» درصدد افزایش سرمایه
شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی که با نماد «بکام» در بازار سرمایه حضور دارد، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات است که در زمینه تولید انواع کابل‌های مخابراتی مسی و نوری و سلول خورشیدی و نیز توسعه ارتباطات و ایجاد تحول در شبکه عظیم مخابراتی کشور فعالیت دارد.

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی که با نماد «بکام» در بازار سرمایه حضور دارد، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات است که در زمینه تولید انواع کابل‌های مخابراتی مسی و نوری و سلول خورشیدی و نیز توسعه ارتباطات و ایجاد تحول در شبکه عظیم مخابراتی کشور فعالیت دارد. ۷۵ درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت «ومعادن» است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، این شرکت که هفته آینده مصادف با چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲، مجمع عمومی فوق‌العاده خود را پیش‌ رو دارد، با هدف تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه که در تاریخ ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ مجوز آن اخذ شد، به مجمع می‌رود.

«بکام» در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ ۱۰ هزار و ۴۰ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال با افزایش مبلغ سه هزار و ۶۳۸ میلیلرد و ۷۲۴ میلیون ریال (معادل ۳۶ درصد)، به مبلغ ۱۳ هزار و ۶۷۸ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال از محل مطالبات حال‌ شده سهام‌داران و آورده نقدی افزایش دهد.

این افزایش سرمایه به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه و افزایش سرمایه تولید، تکمیل طرح پچ کورد مسی و نوری و اسپیلیتر کابل نوری و همچنین طرح توسعه‌ای تولید‌ انواع کابل‌های شبکه «CAT» است.

طرح پچ کورد، یک بخش مهم در هر شبکه دیجیتال تجهیزات پچ کورد و پیگتل محسویب می‌شود که در واقع رابط بین بخش‌های ثابت شبکه با بخش‌های دیگر آن است و در صورت اجرای طرح فوق، برقراری ارتباط در شبکه‌های مسی یا فیبرنوری و تبادل اطلاعات بین کاربران، سرورها و سوییچ‌ها میسر می‌شود.

طرح توسعه‌ای تولید انواع کابل‌های شبکه «CAT» به زبان ساده، رسانه‌ای است که داده‌ها در آن جریان دارند و اطلاعات از دستگاهی در شبکه، به دستگاه دیگر منتقل می‌شود. از موارد کاربرد آن می‌توان به اتصال و انتقال داده‌ها و اطلاعات بین رایانه‌ها، روترها، سوئیچ‌ها و شبکه‌های منطقه ذخیره‌سازی نام برد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=21952

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.