• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

تابلوی بورس قرمز شد

  • کد خبر : 33745
  • 23 آبان 1402 - 10:18
تابلوی بورس قرمز شد
بازار سرمایه امروز سه‌شنبه 23 آبان ماه، روند نزولی نسبت به روز گذشته داشت و شاخص کل بورس با افت حدود ۱۰ هزار واحدی، به دو میلیون و ۴۶ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه، روند نزولی نسبت به روز گذشته داشت و شاخص کل بورس با افت حدود ۱۰ هزار واحدی، به دو میلیون و ۴۶ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار سرمایه روند نزولی را نسبت به روزهای قبل در پیش گرفت و شاخص کل بورس با کاهش ۹ هزار و ۷۸۵ واحدی، روی کانال دو میلیون و ۴۶ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز با افت سه هزار و ۳۴۲ واحدی، به ۷۰۲ هزار و ۲۸۷ واحد رسید. در این بازار بیش از ۲۹۸ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۱ هزار و ۵۵ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه‌‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل‌گهر و پالایش نفت تهران، تاثیرترین نمادها بر شاخص کل بورس بودند که به غیر از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دیگر نمادهای مذکور روند نزولی نسبت به روز قبل داشتند.

بازار فرابورس نیز همین روند را طی کرد و با کاهش ۹۰ واحدی، به ۲۵ هزار و ۴۰ واحد رسید. در این بازار بیش از ۱۸۴ هزار معامله انجام شد که ارزش آن‌ها بالغ بر ۳۹ هزار و ۸۲۳ میلیارد ریال بود.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس شامل پتروشیمی زاگرس، ایران‌خودرو دیزل، تجلی توسعه معادن و فلزات، پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، سپیدار سیستم آسیا و پویازرکان آق‌دره بودند که در این میان به غیر از تجلی توسعه معادن و فلزات، دیگر نمادهای مذکور روند نزولی نسبت به روز گذشته را تجربه کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=33745

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
حضور فعال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.