• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
با حضور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی،

جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد

  • کد خبر : 43549
  • 05 اردیبهشت 1403 - 14:55
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
روز سه‌‎شنبه چهارم اردیبهشت ماه 1403، جلسه معارفه کارکنان شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب با حضور مدیرعامل، مدیر و کارکنان واحد منابع انسانی برگزار شد.

روز سه‌‎شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، جلسه معارفه کارکنان شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب با حضور مدیرعامل، مدیر و کارکنان واحد منابع انسانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، محمدرضا پاکباز در این مراسم ضمن تقدیم خیرمقدم به کارکنان جدید، به معرفی تاریخچه شکل‌گیری شرکت پیشگامان، شرح حوزه‌های تخصصی فعالیت و سیاست‌‎های پیش روی آن پرداخت.

در این نشست صمیمانه هر یک از کارکنان، اقدام به معرفی خود و سوابق شغلی و تحصیلی خود کردند.

وی بیان کرد: با توجه به گذشت ۱۲ سال از آغاز فعالیت مستمر شرکت پیشگامان در حوزه صنعت فولاد و گسترش آن به حوزه‌های برون‌مرزی در سه بخش «مهندسی بهره‌برداری»، «مهندسی توسعه» و «اجرای پروژه‌‎ها»، اینک می‌توان بخش «پژوهش» را به عنوان گام چهارم فعالیت‌های شرکت پیشگامان تعریف کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب عنوان کرد: شرکت پیشگامان محدود به ستاد آن نیست بلکه این حضور و فعالیت مثمرثمر تمامی ارکان مجموعه است که هویت شرکت پیشگامان را شکل می‌دهد.

پاکباز در ادامه بر اهمیت ایجاد شبکه داخلی آموزش، متناسب با نیازهای تخصصی کارکنان جهت رشد و توسعه فردی آن‌ها و پیگیری نیازهای آموزشی تا حصول نتیجه تاکید کرد و افزود: کارکنان همواره می‌توانند با خلق ایده‌های نو در کار خود پیشگام باشند.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به ماهیت کاری شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، ایجاد سیستم مدیریت دانش بسیار حائز اهمیت است و ثبت دانش موجود در بدنه کارکنان مجموعه به واسطه گزارش‌نویسی، مستندسازی و ثبت این دانش و تجارب توسط کارکنان در طول خدمت خود، می‌توان آن را نهادینه کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43549

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.