• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

تحقق شعار سال، رشد و شکوفایی در شرکت ذوب‌ آهن

  • کد خبر : 16006
  • 22 فروردین 1402 - 5:38
تحقق شعار سال، رشد و شکوفایی در شرکت ذوب‌ آهن
مدیرعامل شرکت ذوب‌ آهن اصفهان گفت: در راستای عملیاتی کردن شعار سال 1402، همه دستگاه‌های اجرایی کشور با تمام قوا به میدان آمده‌اند و در شرکت ذوب‌ آهن اصفهان نیز تولید ۴۰ درصدی محصولات ارزش افزا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ذوب‌ آهن اصفهان گفت: در راستای عملیاتی کردن شعار سال ۱۴۰۲، همه دستگاه‌های اجرایی کشور با تمام قوا به میدان آمده‌اند و در شرکت ذوب‌ آهن اصفهان نیز تولید ۴۰ درصدی محصولات ارزش افزا در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پویش معادن ذوب ‌آهن اصفهان با حضور مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب ‌آهن اصفهان، حسین سعیدی، نماینده هلدینگ صدرتامین، احمد سلیمی، معاون مالی و اقتصادی، محمدجعفر صالحی، معاون خرید، مهدی احمدپور، مدیر حراست، روح‌الله فاضل‌پور، مدیر راهبری شرکت‌ها، امور مجامع و سهام، قدیرعلی شفیع‌زاده، مدیرعامل و اعضای مدیره شرکت پویش معادن و تنی چند از مسئولان ذوب‌آهن در سالن جلسات دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

کوهی با رویکرد رشد تولید و اجرایی کردن برنامه‌های تحولی در شرکت پویش معادن، تکالیفی را بدین شرح برای این شرکت عنوان کرد: تکریم ویژه جامعه کارگری در بخش‌های مختلف و به ‌ویژه امور معیشتی آن‌ها، اخذ مجوز از سازمان برنامه ‌و بودجه و سازمان نظام‌ مهندسی، ایجاد آزمایشگاه فنی تخصصی در شرکت، بهره‌مندی از حضور مهندسان معدن به ‌صورت تخصصی، تامین یک‌ میلیون تن سنگ‌آهن درشت‌دانه و ریزدانه برای شرکت ذوب ‌آهن اصفهان.

وی مطرح کرد: معدن ققنوس و سپس معدن حنار در این مجموعه، اولویت‌های اصلی شرکت پویش معادن محسوب می‌شوند و به همین دلیل نیاز است در راستای عملیاتی کردن شعار سال در این دو معدن، برنامه تحولی با رویکرد رشد تولید، تدوین و ارائه شود.

شفیع‌زاده نیز در حاشیه برگزاری این مجمع، مطرح کرد: اولین محموله از سنگ‌آهن دانه‌بندی معدن ققنوس در بهمن ‌ماه سال گذشته به ذوب ‌آهن اصفهان تحویل داده شد و تامین بخش مهمی از مواد اولیه ذوب ‌آهن به ‌منظور تولید محصولات ارزش افزا نیز در برنامه کاری شرکت پویش معادن قرار دارد و این رویکرد با جدیت تمام دنبال می‌شود.

وی افزود: در معدن نار نیز تولید سنگ‌آهن و باطله‌برداری را به ‌صورت تخصصی در دست اقدام داریم.

گفتنی است در این جلسه پس از استماع گزارش هیئت مدیره و گزارش حسابرس مستقل، صورت‌های مالی منتهی به تاریخ  ۳۰/ ۹/ ۱۴۰۱ شرکت پویش معادن مورد تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی هوشیار ممیز نیز به‌ عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی انتخاب شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تارابگین ذوب‌آهن برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تارابگین ذوب ‌آهن اصفهان، با حضور مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب‌ آهن اصفهان در سالن جلسات دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

در این جلسه پس از استماع گزارش هیئت ‌مدیره توسط مدیرعامل شرکت و ارائه گزارش حسابرس مستقل، کوهی اظهار داشت: سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری شده است. در راستای عملیاتی کرد شعار سال نیز همه دستگاه‌های اجرایی کشور با تمام قوا به میدان آمدند و در ذوب ‌آهن اصفهان نیز همه ما وظیفه ‌داریم به ‌منظور تحقق شعار سال که رشد و شکوفایی بیش ‌از پیش را برای ذوب ‌آهن بزرگ رقم می‌زند، تلاش و کوشش شبانه‌روزی داشته باشیم.

هیئت ‌رئیسه مجمع با رویکرد رشد تولید و اجرایی کردن برنامه‌های تحولی در شرکت تارابگین، تکالیفی را بدین شرح برای این شرکت عنوان کردند: اخذ گواهی رتبه‌بندی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، رعایت حقوق کلیه کارکنان شرکت و رسیدگی به مشکلات آن‌ها، ارائه برنامه تحولی در افق زمانی یک ‌ساله و سه‌ ساله و تاکید بر کنترل بهای تمام ‌شده و همچنین رعایت الزامات زیست‌محیطی.

جلال ابوترابی، مدیرعامل شرکت تارابگین در حاشیه برگزاری این مجمع، در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۲ این شرکت مطرح کرد: حفظ و افزایش سهم بازار در محصولات بتنی، کاهش وابستگی به ذوب ‌آهن از طریق مشارکت فعال در مناقصات خارج از کارخانه، برنده شدن در حداقل ۱۱ مورد مناقصه مرتبط با فعالیت‌های شرکت در سال گذشته، بررسی و پیشنهاد تشکیل انجمن صنفی تولید عایق‌های صوتی و حرارتی در جهت کنترل بازار، تامین و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت با هدف افزایش تجهیزات سرمایه‌ای برای خردایش مکانیکی ته تاندیش و خرسک با اهداف زیست‌محیطی.

گفتنی است پس از استماع گزارش هیئت ‌مدیره و گزارش حسابرس مستقل، صورت‌های مالی منتهی به تاریخ ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ شرکت تارابگین مورد تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به‌ عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی انتخاب شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16006

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.