• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان عنوان شد:

تعامل ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر پروژه‌های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 41339
  • 13 اسفند 1402 - 15:09
تعامل ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر پروژه‌های دانش‌بنیان
روز یکشنبه 13 اسفند ماه 1402، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه ضمن حضور در شرکت ذوب آهن اصفهان و گفت‌وگو با مدیرعامل و دیگر مسئولان این شرکت ، از خط تولید و پروژه‌های توسعه‌ای مجموعه بازدید کردند و تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ذوب آهن اصفهان نیز به امضای دو طرف رسید.

روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه ضمن حضور در شرکت ذوب آهن اصفهان و گفت‌وگو با مدیرعامل و دیگر مسئولان این شرکت ، از خط تولید و پروژه‌های توسعه‌ای مجموعه بازدید کردند و تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ذوب آهن اصفهان نیز به امضای دو طرف رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، محمدمهدی طهرانچی در حاشیه این بازدید، بیان کرد: ارتباطات و تعامل خوبی با شرکت ذوب آهن اصفهان داریم؛ در این راستا با توجه به موضوعات مطرح شده توسط این مجتمع عظیم صنعتی، بیش از ۵۰۰ موضوع در اختیار دانشجویان قرار گرفت و ۲۱۱ پایان‌نامه و رساله در سطوح مختلف دانشگاهی تهیه شد که امیدواریم در صنعت بازدهی مناسبی داشته باشد.

وی افزود: از بازدید قبلی تا این بازدید، شاهد دستاوردهای تازه‌ای در حوزه تولید ریل، تیر آهن‌های بال‌پهن و سایر محصولات در شرکت ذوب آهن اصفهان بوده‌ایم که جای تبریک و قدردانی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امیدواریم رابطه عمیق و موثر بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ذوب آهن اصفهان را بتوانیم توسعه دهیم و به عنوان یک الگوی ارتباط بین صنعت و دانشگاه در کشور مطرح کنیم.

طهرانچی اظهار داشت: امروز شاهد تحولاتی در شرکت ذوب آهن هستیم که پایه علمی و فناوری دارد و این امر نشانگر مدیریت علمی در این مجموعه و تجربه گران‌بهای بیش از نیم قرنی این شرکت است.

وی ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های مشترکی که بین شرکت ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود، پشتوانه‌ای برای یک حرکت دانش‌بنیان موثر باشد.

مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با اشاره به تعامل بسیار خوب این صنعت با دانشگاه آزاد اسلامی، مطرح کرد: بر اساس ۲۱۱ پایان‌نامه و رساله‌ای که در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی با موضوعات مورد نظر ذوب آهن اصفهان تهیه شده است، به زودی سمیناری برگزار می‌شود تا بتوانیم ارتباط صنعت و دانشگاه را به سمت پروژه‌های دانش‌بنیان سوق بدهیم.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه دانشگاه آزاد در جهت ساخت مسکن برای اعضای هیئت علمی و کارکنان خود، اعلام آمادگی کردیم که محصولات طویل ساختمانی به ویژه تیر آهن‌های بال پهن جهت انبوه‌سازی برای این دانشگاه ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه این مجموعه، اولویت خود را تولید محصولات صنعتی قرار داده است، یادآور شد: طی یک برنامه پنج ساله به طور کلی از تولید محصولات سنتی خارج می‌شویم و تنوع محصولات صنعتی  از جمله ریل، تیر آهن‌های بال پهن، آرک و… را متناسب با نیاز بازار افزایش می‌دهیم.

کوهی یادآور شد: این مجتمع عظیم صنعتی نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های دانش‌بنیان دارد و با بهره‌گیری از قوانین حمایتی این پروژه‌ها، آمادگی دارد تا در این خصوص همکاری خود را با مراکز دانشگاهی گسترش دهد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41339

نوشته‌های مشابه

11اردیبهشت
ایران، بزرگ‌ترین تامین‌کننده شمش روی ترکیه
طی سال‌های 2014 تا 2023 صورت گرفت؛

ایران، بزرگ‌ترین تامین‌کننده شمش روی ترکیه

11اردیبهشت
کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و تعالی هستند
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز:

کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و تعالی هستند

11اردیبهشت
آیا افزایش تعرفه‌ واردات بر فولاد چین موثر خواهد بود؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.