• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

توانمندی مطلوب ذوب آهن در ساخت محصولات صنعتی

  • کد خبر : 40362
  • 28 بهمن 1402 - 9:14
توانمندی مطلوب ذوب آهن در ساخت محصولات صنعتی
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به توانمندی این شرکت در ساخت محصولات صنعتی اشاره کرد و از تکمیل سبد تیرآهن بال‌ پهن تا سایز H30 خبر داد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به توانمندی این شرکت در ساخت محصولات صنعتی اشاره کرد و از تکمیل سبد تیر آهن بال‌پهن تا سایز H30 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مهدی کوهی ارائه سازه پیش ساخته در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته را یک نوآوری نامید که به خوبی توانمندی این مجتمع عظیم صنعتی در تولید محصولات خاص را نمایان کرده است .

وی با اشاره به اینکه تولید این محصولات در پیشبرد نهضت ملی مسکن اهمیت بسیاری دارد، بیان کرد: با وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی داریم و به زودی از طریق سازمان نظام مهندسی، نقشه ساختمان‌های بلندمرتبه ۱۵، ۲۵ و ۵۰ طبقه در اختیار ذوب آهن قرار می‌گیرد؛ از این رو آمادگی داریم که به صورت مدولار، سازه‌‎های مورد نیاز ساخته شود و در پروژه تحویل شود.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه این توانمندی در شرایط تحریم با اتکا به توان داخلی مهندسان و کارگران حاصل شده است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از سازه‌های فولادی و تیرآهن‌های بال پهن، افزایش سرعت در ساخت‌وساز است که موجب کاهش هزینه ساخت می‌شود.

کوهی خاطرنشان کرد: مزیت دیگر مدولارسازی و سازه‌های فولادی، کاهش قابل‌توجه مصرف فولاد در هر مترمربع است که این امر نیز هزینه ساخت را کاهش می‌دهد؛ ضمن اینکه مقاومت این سازه‌ها در برابر زلزله بسیار زیاد است و افزایش ایمنی ساختمان را می‌توان مزیت دیگر استفاده از سازه‌های فولادی نامید.

وی در پایان با بیان اینکه این شرکت ریل مورد نیاز خطوط بین شهری و همچنین متروی کلان‌شهرها را تامین می‌کند، اظهار داشت: هم‌اکنون در تمام پروژه‌های راه‌آهن و مترو از ریل ذوب آهن اصفهان استفاده می‌شود؛ اخیرا نیز این محصول در پروژه تجریش پرند و همچنین خط دوم ریل اصفهان که در حال توسعه است، مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=40362

نوشته‌های مشابه

11اردیبهشت
ایران، بزرگ‌ترین تامین‌کننده شمش روی ترکیه
طی سال‌های 2014 تا 2023 صورت گرفت؛

ایران، بزرگ‌ترین تامین‌کننده شمش روی ترکیه

11اردیبهشت
کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و تعالی هستند
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز:

کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و تعالی هستند

11اردیبهشت
آیا افزایش تعرفه‌ واردات بر فولاد چین موثر خواهد بود؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.