• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
در سه ماهه نخست سال جاری رخ داد:

تولید ۳۲ میلیون تن سنگ سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه

  • کد خبر : 21948
  • 05 تیر 1402 - 11:34
تولید ۳۲ میلیون تن سنگ سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه
مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در سه‌ ماه نخست سال ۱۴۰۲ موفق به ثبت رکورد جدید تولید سنگ سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه شدیم.

مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در سه‌ ماه نخست سال ۱۴۰۲، با تدابیر مدیریت ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیریت و معاونت تولید مجتمع و امورهای پشتیبانی و پیمانکاران در سال مهار تورم و رشد تولید، موفق به ثبت رکورد جدید تولید سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه شدیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از فارس، محمدسجاد جعفری در تشریح آمار عملکرد تولید سه‌ ماهه نخست امسال و رکوردهای تولیدی و مقایسه آن با سه‌ ماهه نخست ۱۴۰۱، بیان کرد: در بهار امسال مجموعه سولفور ارسالی به کارخانجات فرآوری به میزان هشت میلیون و ۲۶۶ هزار و ۷۹۵ تن با عیار ۰٫۶۱ بوده و نیز یک‌ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۷۵ تن اکسید با عیار ۰٫۲۸۲ از معدن مس سرچشمه ارسال شد.

وی ادامه داد: در این مدت به میزان ۲۲ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۱۷۰ تن باطله داشتیم و مجموع کل استخراج هم در این بازه زمانی ۳۲ میلیون و ۴۵ هزار و ۳۴۰ تن بود که ۲۳.۴ درصد رشد بالاتر از برنامه پیش‌بینی تولید را شاهدیم. نسبت به مدت مشابه در سه‌ ماهه سال قبل، این تولیدات ۵۰ درصد رشد داشته است که از همه همکاران در همه ارکان مجموعه قدردانی می‌کینم.

مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خاطرنشان کرد: در مجموع تولید سه‌ ماهه جاری نسبت به برنامه پیش‌بینی تولید به میزان ۳۲ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۳۴۰ تن بود که با رشد ۲۳.۶ درصد روبه‌رو بوده‌ایم و این عملکرد نشانگر خودباوری، انسجام، یکپارچکی و استفاده از توانایی‌ها و بهره‌گیری از استانداردهای مدیریتی است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=21948

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است
سرمایه‌گذاری بیش از دو برابر حد انتظار!

سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.