• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

ثبت ركورد بازرسی تختال در انبار روباز فولاد مبارکه

  • کد خبر : 19077
  • 30 اردیبهشت 1402 - 7:38
ثبت ركورد بازرسی تختال در انبار روباز فولاد مبارکه
فورمن کنترل کیفی فولادسازی شرکت فولاد مبارکه گفت: به همت بازرسان مستقر در انبارهای روباز ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه در روز جمعه 11 فروردین 1402، تعداد یک هزار و 238 عدد تختال مورد بازرسی قرار گرفت و این رقم تا پایان ماه به 9 هزار و 275 تختال افزایش یافت.

فورمن کنترل کیفی فولادسازی شرکت فولاد مبارکه گفت: به همت بازرسان مستقر در انبارهای روباز ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه در روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲، تعداد یک هزار و ۲۳۸ عدد تختال مورد بازرسی قرار گرفت و این رقم تا پایان ماه به ۹ هزار و ۲۷۵ تختال افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، صفرعلی بگی درباره اهمیت افزایش بازرسی‌ها، بیان کرد: افزایش تولید و بازرسی تختال در فولادسازی، امکان فروش قسمتی از تختال به‌ صورت صادرات را فراهم می‌سازد.

وی ادامه داد: در فرایند کنترل کیفیت، تمامی تختال‌های فروش داخل و خارج از کشور جهت تایید پارامترهای کیفی به انبارهای روباز فولادسازی ارسال و فعالیت‌های ذیل شامل بازرسی چشمی تمام وجوه تختال جهت کنترل عیوب سطحی، داخلی و شکلی؛ بررسی وضعیت ابعادی تختال‌ها با ابزارهای مختلف اندازه‌گیری و تطبیق آن‌ها با سفارش درخواستی مشتری؛ بررسی کیفیت تختال‌های تولیدی (آنالیز شیمیایی) با توجه به سفارش مشتری و نظارت بر روش‌های رفع عیب تختال‌ها طبق دستورالعمل روی آن‌ها انجام می‌شود.

فورمن کنترل کیفی فولادسازی شرکت فولاد مبارکه در خصوص وظایف واحد کنترل کیفی، عنوان کرد: حفظ و ارتقای رضایت مشتریان در زمینه کیفیت محصولات دریافتی، از مهم‌ترین این وظایف است زیرا بروز هرگونه اشتباه در بازرسی و تایید نابه‌جای کیفیت تختال‌ها، منجر به نارضایتی مشتریان و خدشه‌دار شدن برند ارزشمند شرکت می‌شود.

بگی با تاکید بر اینکه تولید محصولات بدون عیب و منطبق با سفارش مشتریان از اصول محوری تولید در فولاد مبارکه است، مطرح کرد: تلاش همه کارکنان تولید و کنترل کیفی بر این است که در این مسیر حرکت کنند. بنابراین بازرسی تختال‌های صادراتی توسط کارکنان کنترل کیفی و انطباق آن با شرایط درخواستی مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد و مستلزم دقت و صرف زمان زیادی است و چنانچه زمان بازرسی طولانی شود، شاهد تجمع تختال‌ها در انبار، کمبود فضا و تاخیر در عملیات بارگیری و ارسال محصول خواهیم بود.

وی رکورد قبلی بازرسی تختال در انبارهای روباز فولاد مبارکه را مربوط به بهمن‌ ماه سال ۱۳۹۸ به تعداد یک هزار و ۵۰ عدد تختال در روز و هشت هزار و ۳۰۰ تختال در همان ماه اعلام کرد و گفت: از دیگر نکات حائز اهمیت در خصوص ثبت این رکورد ارزشمند، می‌توان به شرایط سخت محیط بازرسی تختال با توجه به روباز بودن انبارها و بعضا وجود شرایط نامساعد جوی اشاره کرد.

فورمن کنترل کیفی فولادسازی شرکت فولاد مبارکه در پایان از حمایت‌های مدیر کنترل کیفی، رئیس و همکاران کنترل کیفی فولادسازی به‌ ویژه بازرسان مستقر در انبار روباز که موجبات کسب این رکورد ارزشمند را فراهم ساختند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19077

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.