• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد

  • کد خبر : 39897
  • 21 بهمن 1402 - 8:03
جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد
روز سه‌شنبه 17 بهمن ماه 1402، جلسه ارزیابی عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور مدیران عامل، معاونان و مدیران ارشد هلدینگ صدر تامین و ذوب آهن در سالن جلسات تاصیکو برگزار شد.

روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور مدیران عامل، معاونان و مدیران ارشد هلدینگ صدر تامین و ذوب آهن در سالن جلسات تاصیکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنللاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین ضمن تبریک بابت ارائه دستاوردها، توانمندی‌ها و زحمات پرسنل شركت ذوب‌ آهن اصفهان در محضر رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات داخلی، ارائه مديرعامل اين شركت را یکی از بهترین ارائه‌های این نمایشگاه دانست و مجموعه ذوب آهن را به ادامه مسير تلاش برای نوآوری و توليد محصولات با ارزش افزوده بيشتر توصیه کرد.

وی با تاکید بر اهمیت صادرات در مجموعه‌های صنعتی، عنوان کرد: افزایش و تمرکز بر روی صادرات محصولات خصوصا در شرکتی در سطح ذوب آهن اصفهان، از سیاست‌های کلان هلدینگ صدر تامین است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد زیرا ارزآوری صادرات در مجموعه علاوه بر تامين ارز مورد نیاز مواد وارداتی، بخش تولید را تشویق به تولید محصول در سطح کیفیت جهانی می‌کند.

نادری یادآور شد: ایجاد کارگروه‌های مشترک با تامین‌کنندگان مواد اولیه و مصرف‌کنندگان محصولات می‌تواند در رفع مشکلات موجود موثر واقع شود.

در ادامه این جلسه مهدی كوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد ۹ ماهه، اظهار داشت: واحد «PCI» در راستای کاهش مصرف کک در کوره بلندها، افزایش تولید چدن، کاهش قیمت تمام شده، کاهش واردات کک و گاز طبیعی در کوره بلندها را راه‌اندازی کرده‌ایم.

در ادامه علی نصيری، معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان، پیش‌بینی افزایش برداشت از معدن سنگ آهن ققنوس و ثبت رکورد یک میلیون تن تا پایان سال، هدف‌گذاری تولید بیشتر محصولات با ارزش افزوده بالاتر و برنامه‌ریزی جهت هم‌افزایی درون گروهی با شرکت کشتیرانی در حوزه توسعه صادرات را به عنوان اهم اقدامات صورت گرفته شركت در این حوزه دانست.

حميدرضا كرمی، معاون مالی شرکت ذوب‌ آهن اصفهان نیز با شرح اقداماتی همچون برنامه‌ریزی جهت اجرای مدیریت کیفیت جامع در کلیه فرایندهای جاری شرکت، پیش‌بینی ثبت افزایش سرمایه شرکت تا پایان سال جاری و پیشبرد نهضت ملی مسکن با همراهی شرکت ذوب آهن، عنوان کرد: امیدوار هستیم با تدابیر اندیشیده شده بتوانیم در راستای دستیابی به ارزش افزوده بیشتر و جلب رضایت سهام‌داران شرکت ذوب آهن قدم برداریم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39897

نوشته‌های مشابه

11اردیبهشت
ایران، بزرگ‌ترین تامین‌کننده شمش روی ترکیه
طی سال‌های 2014 تا 2023 صورت گرفت؛

ایران، بزرگ‌ترین تامین‌کننده شمش روی ترکیه

11اردیبهشت
کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و تعالی هستند
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز:

کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و تعالی هستند

11اردیبهشت
آیا افزایش تعرفه‌ واردات بر فولاد چین موثر خواهد بود؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.