• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

درخشش روابط عمومی «فولاد» در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران

  • کد خبر : 41306
  • 13 اسفند 1402 - 6:42
درخشش روابط عمومی «فولاد» در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران
در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران و سومین جشنواره مردم‌داری ایران، روابط عمومی فولاد مبارکه خوش درخشید و با رای داوران این کنفرانس توانست تندیس و جایزه ویژه مدیریت روابط رسانه‌ای را به خود اختصاص دهد.

در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران و سومین جشنواره مردم‌داری ایران، روابط عمومی فولاد مبارکه خوش درخشید و با رای داوران این کنفرانس توانست تندیس و جایزه ویژه مدیریت روابط رسانه‌ای را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، روز چهارشنبه نهم اسفند ماه ۱۴۰۲، بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با حضور متخصصان و فعالان روابط عمومی از سراسر ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط عمومی؛ ارتباطات آینده» به همراه سومین جشنواره مردم‌داری ایران، با هدف قدردانی از دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف روابط عمومی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

گفتنی است روابط رسانه‌ای، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های برون‌سازمانی روابط عمومی است که تاثیر زیادی بر معرفی سازمان و برنامه‌ها و اقدامات آن به افکار عمومی و خوش‌نامی سازمانی دارد و ارزیابی مستمر کمیت و کیفیت آن، سطح کارآمدی روابط عمومی یک سازمان را نشان می‌دهد.‌

از جمله شاخص‌های سنجش روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در بخش مدیریت روابط رسانه‌ای، می‌توان به این مواردی همچون تدوین راهبرد و برنامه رسانه‌ای مشتمل بر تدوین برنامه سالانه رسانه‌ای شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مختلف اطلاع‌رسانی؛ ارائه گزارش وضعیت معاشرت رسانه‌ای در قالب نشست‌های کاربردی با خبرنگاران، بازدید از رسانه‌ها و…)؛ ارائه گزارش وضعیت پاسخگویی به رسانه‌ها مشتمل بر ارائه جوابیه، اصلاحیه، توضیح، تایید و روشنگری افکار عمومی؛ ارائه گزارش بازتاب تولید و انتشار اخبار سازمان در رسانه‌های کشور از جمله مطبوعات، رادیو و تلویزیون، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و؛ ارائه گزارش وضعیت تولید محتوا برای رسانه‌ها در قالب یادداشت، مقاله، فیلم، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و…؛ ارائه گزارش بازتاب حضور و شرکت مدیران ارشد سازمان در رسانه‌ها، کنفرانس خبری، میزگردها و… و ارائه گزارش برگزاری و بازتاب سفرهای رسانه‌ای اشاره کرد.

گفتنی است بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به همت مؤسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI)، انجمن روابط عمومی ‌ایران (IRPRS)، انجمن متخصصان روابط عمومی (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی (IMPRPA) برگزار شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=41306

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.