• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

دورنمای روشن شرکت آلومینای ایران

  • کد خبر : 28976
  • 28 شهریور 1402 - 8:57
دورنمای روشن شرکت آلومینای ایران
مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در جلسه شورای معاونان که روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در محل سالن جلسات مدیریت این شرکت برگزار شد، گفت: آینده شرکت آلومینای ایران بسیار روشن است و این امر با انجام پروژه‌های توسعه شرکت و حمایت و راهبری ایمیدرو تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در جلسه شورای معاونان که روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در محل سالن جلسات مدیریت این شرکت برگزار شد، گفت: آینده شرکت آلومینای ایران بسیار روشن است و این امر با انجام پروژه‌های توسعه‌ای و حمایت و راهبری ایمیدرو تحقق خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، در این جلسه که با حضور معاونان و مدیران مستقل شرکت آلومینای ایران برگزار شد، عبدالله شه‌بخش بر اهمیت توجه بیشتر به ارزش‌های سازمانی و مسائل پرسنلی تاکید ویژه داشته و هم‌فکری، همکاری و هم‌افزایی معاونان و مدیران را لازمه حل مشکلات مقطعی و رشد شرکت دانست.

وی همچنین ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده در انجام موفقیت‌آمیز پروژه‌های توسعه‌ای شرکت، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی در کنار دانش و تجربه مدیران و کارشناسان شرکت را عامل اصلی موفقیت‌ مجموعه در به ثمر رساندن پروژه‌های توسعه‌ای دانست و تحقق اهداف تعریف شده برای این پروژه‌ها را نشانه وجود پتانسیل لازم برای رفتن به سمت مگا‌پروژه‌های آینده مانند پروژه ۵۰۰ هزار تنی تولید آلومینا به روش سینترینگ برشمرد.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران مطرح کرد: با عنایت به آینده روشن شرکت و حمایت همه‌جانبه ایمیدرو، بی‌شک برکات بی‌شماری را در حوزه ایجاد اشتغال و کارآفرینی، دانش فنی تکمیل زنجیره تولید، بهره‌گیری مناسب و موثر از زیرساخت‌ها و منابع معدنی، افزایش بهره‌وری، ایجاد ارزش افزوده بیشتر و رشد سریع شرکت را شاهد خواهیم بود. به طور حتم تحقق این اهداف با هم‌دلی، پشتکار و مجاهدت، ریسک‌پذیری و مسئولیت‌پذیری همه سطوح سازمان میسر خواهد شد.

لازم به ذکر است که شه‌بخش دستورات ویژه‌ای به معاونت مالی و اداری جهت نظارت بیشتر، ایجاد وحدت رویه، استانداردسازی و به ‌روزرسانی دستورالعمل‌های حوزه منابع انسانی داشت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=28976

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است
سرمایه‌گذاری بیش از دو برابر حد انتظار!

سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

17اردیبهشت
درآمد کچاد ۲۳ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.