• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
در ۹ ماهه سال جاری محقق شد؛

رشد تولید زغال‌سنگ خام کک‌شو در مجتمع معادن زغال‌سنگ طبس

  • کد خبر : 38510
  • 27 دی 1402 - 5:34
رشد تولید زغال‌سنگ خام کک‌شو در مجتمع معادن زغال‌سنگ طبس
مدیر مجتمع معادن زغال‌سنگ طبس از افزایش 26 درصدی تولید زغال‌سنگ خام کک‌شو در پایان فصل سوم ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مدیر مجتمع معادن زغال‌سنگ طبس از افزایش ۲۶ درصدی تولید زغال‌سنگ خام کک‌شو در پایان فصل سوم ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، محمد جوادیان در این راستا بیان کرد: میزان تولید زغال‌سنگ خام کک‌شو طی ۹ ماهه سال جاری، به حدود ۱۳۰ هزار تن رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حدود ۲۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه معادن تحت پوشش این مجتمع، پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال جاری در این مجتمع، حدود ۱۸۰ هزار تن زغال‌سنگ خام کک‌شو تولید داشته باشیم.

مدیر مجتمع معادن زغال‌سنگ طبس خاطرنشان کرد: با توجه به مخاطرات معدن‌کاری و بروز حوادث ناگوار طی سال‌های اخیر و به لحاظ ضرورت ایجاد امنیت روحی و حفظ و صیانت از سلامتی نیروهای انسانی شاغل در معادن زغال‌سنگ، احداث اولین و بزرگ‌ترین پایگاه امداد و نجات معادن زغال‌سنگ کشور در منطقه طبس و در محدوده معادن پروده با وسعت ۱۵ هزار مترمربع در دستور کار مجتمع قرار گرفته است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38510

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
جلسه راهبردهای توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،

جلسه راهبردهای توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد

17اردیبهشت
پروژه خط دوم انتقال آب خلیج فارس تعریف شد
17اردیبهشت
شرکت‌های تابعه برتر هلدینگ صدر تامین معرفی شدند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.