• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
مدیر بخش کوره بلند شرکت ذوب آهن اصفهان مطرح کرد:

رشد ۴ درصدی تولید ذوب آهن در بخش کوره بلند

  • کد خبر : 32873
  • 14 آبان 1402 - 13:31
رشد ۴ درصدی تولید ذوب آهن در بخش کوره بلند
مدیر بخش کوره بلند شرکت ذوب آهن اصفهان، از رشد ۴ درصدی تولید چدن در 6 ماهه ابتدایی سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مدیر بخش کوره بلند شرکت ذوب آهن اصفهان، از رشد ۴ درصدی تولید چدن در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، همایون صمیمی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جدید تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، این بخش سال جاری را با افزایش چشمگیر تولید چدن آغاز کرد.

وی عنوان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری، در کوره بلند یک ۲۷۳ هزار و ۵۹۱ تن، کوره بلند دو ۵۹۲ هزار و ۶۷۵ تن، کوره بلند سه ۶۸۴ هزار و ۸۹ تن و در مجموع یک میلیون و ۵۵۲ هزار و ۳۵۵ تن چدن تولید شده است که نسبت به شش ماهه اول سال گذشته، رشد ۴ درصدی و نسبت به نرم مصوب نیز رشد ۷ درصدی را نشان می‌دهد.  وی افزود: در ۶ ماهه ابتدایی امسال، میزان تولید شمش چدن‌ریزی ۱۰۰ هزار و ۹۳۹ تن بود که نسبت به نرم مصوب ۳۷ درصد بیشتر است.

مدیر بخش کوره بلند شرکت ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: با وجود افزایش تولید چدن، تنها ۴۵۹ هزار و ۳۱۱ تن سرباره تولید شده که نسبت به سال گذشته ۶.۹ درصد کمتر بوده است.

صمیمی خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها ثمره حداکثر توان تولید در قسمت‌های مختلف اعم از تولید، تعمیرکاران و همچنین همکاری بخش‌های مختلف کارخانه است که با وجود چالش‌های تامین کمی و کیفی مواد اولیه و جذب چدن محقق شده است.

وی در پایان یادآور شد: به یاری خدا و همت فولادمردان ذوب آهن اصفهان و با رفع مشکلات موجود، از تولید سه میلیون تن عبور خواهیم کرد و رکوردهای جدیدی را به ثبت خواهیم رساند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32873

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.