• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

رشد ۳٫۲ درصدی قیمت طلا

  • کد خبر : 27557
  • 09 شهریور 1402 - 6:18
رشد ۳٫۲ درصدی قیمت طلا
قیمت طلا امروز پنج‌شنبه 9 شهریور ماه با 3.2 درصد افزایش، به یک هزار و ۹۴۵ دلار و ۲۰ سنت رسید و  نزدیک به بالاترین حد یک ماهه خود ایستاد.

قیمت طلا امروز پنج‌شنبه ۹ شهریور ماه با ۳٫۲ درصد افزایش، به یک هزار و ۹۴۵ دلار و ۲۰ سنت رسید و  نزدیک به بالاترین حد یک ماهه خود ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا با ۳.۲ درصد افزایش به یک هزار و ۹۴۵ دلار و ۲۰ سنت رسید و طلای آمریکا با ۰.۱۶ درصد افزایش، یک هزار و ۹۴۶ دلار و ۲۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

طلا با وجود سودهای این هفته، در مسیر کاهش ماهانه نزدیک به یک درصد قرار دارد زیرا دلار آمریکا به اولین رشد ماهانه خود در سه ماهه می‌رسد و بازدهی خزانه‌داری ایالات‌ متحده برای چهارمین صعود ماهانه متوالی خود آماده است.

تحلیلگران اظهار کردند که هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) و اعداد شغلی ماهانه، جهت‌گیری نرخ بهره ایالات‌ متحده آمریکا را ارائه می‌دهد.

داده‌های منتشر شده تاکنون در این هفته نشان می‌دهد که اقتصاد ایالات‌ متحده با سرعت کمتر از آنچه تصور می‌شد، در سه ماهه دوم رشد پیدا کرد؛ در حالی که فرصت‌های شغلی ایالات‌ متحده در ماه جولای با کاهش تدریجی بازار کار، به پایین‌ترین سطح دو تا دو سال و نیم  گذشته رسید.

رئیس سابق فدرال رزرو بوستون بیان کرد: اگر بازار کار و رشد اقتصادی با سرعت تدریجی فعلی کاهشی باشد، فدرال رزرو می‌تواند به چرخه افزایش نرخ بهره پایان دهد.

در همین حال، یک نظرسنجی رسمی نشان داد که فعالیت‌های تولیدی برای پنجمین ماه متوالی در ماه آگوست در چین که مصرف‌کننده شمش بزرگ است، کاهش یافته است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۳ درصد کاهش، به ۲۴ دلار و ۵۹ سنت در هر اونس رسید و در روز گذشته به بالاترین سطح بیش از یک ماهه خود صعود کرد. پلاتین در حالی که دومین سود ماهانه متوالی خود را در پیش می‌گیرد، در ۹۷۴ دلار و ۱۳ سنت ثابت باقی ماند و پالادیم با ۰.۹ درصد افزایش، به یک هزار و ۲۳۲ دلار و ۹۸ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27557

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است
سرمایه‌گذاری بیش از دو برابر حد انتظار!

سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

17اردیبهشت
درآمد کچاد ۲۳ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.