• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

شاخص بورس اندکی افزایش یافت

  • کد خبر : 29668
  • 05 مهر 1402 - 10:22
شاخص بورس اندکی افزایش یافت
بازار سرمایه نهایتا در روز پایانی کاری هفته سبزپوش شد و شاخص بورس 250 واحد رشد پیدا کرد.

بازار سرمایه نهایتا در روز پایانی کاری هفته سبزپوش شد و شاخص بورس ۲۵۰ واحد رشد پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز چهارشنبه پنجم مهر ماه با ۲۵۰ واحد افزایش، در رقم دو میلیون و ۹۷ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز همین روند را داشت و با یک هزار و ۲۳۸ ۲۳۸ واحد افزایش نسبت به دیروز، رقم ۷۱۸ هزار و ۶۲۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار بیش از ۳۳۷ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۳ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی گل‌گهر، سرمایه‌گذاری صدر تامین، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری‌ ملی‌ ایران‌ و ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و در این میان تنها سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌گذاری صدرتامین و بانک ملت روند روبه‌رشدی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۱۰۰ واحد افزایش نسبت به روز قبل، در رقم ۲۶ هزار و ۱۰۶ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۱۹۴ هزار معامله انجام شد که بالغ بر ۱۷۵ هزار و ۹۸۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

ایران‌خودرو دیزل، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، تولید نیروی برق دماوند، صنایع فروآلیاژ ایران، پلیمر آریا ساسول، مجتمع صنعتی آرتاویل تایر و توکا ریل، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و همه این نمادها روند صعودی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=29668

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.