• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

  • کد خبر : 43546
  • 05 اردیبهشت 1403 - 14:40
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1403 با یک‌ هزار و ۷۰ واحد افزایش، در ارتفاع دو میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با یک‌ هزار و ۷۰ واحد افزایش، در ارتفاع دو میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایرنا، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش، به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با دو هزار و ۶۰۳ واحد افزایش، به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس اوراق بهادار تهران، بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی»، بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را داد و ستد مالکیت کردند.

نمادهای «فجهان»، «شگویا»، «وسپهر»، «مادیرا»، «سپیدار» و «وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد «آریا» بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43546

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.