• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

شاخص بورس ۱۷ هزار واحد ریخت

  • کد خبر : 30047
  • 09 مهر 1402 - 12:59
شاخص بورس ۱۷ هزار واحد ریخت
روند نزولی شاخص بورس امروز یکشنبه 9 مهر ماه ادامه پیدا کرد و با کاهش حدود ۱۷ هزار واحدی، روی دو میلیون و ۶۷ هزار واحد ایستاد.

روند نزولی شاخص بورس امروز یکشنبه ۹ مهر ماه ادامه پیدا کرد و با کاهش حدود ۱۷ هزار واحدی، روی دو میلیون و ۶۷ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۳۷۴ واحد کاهش، در رقم دو میلیون و ۶۷ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز همین روند را داشت و با چهار هزار و ۸۶۲ واحد کاهش، رقم ۷۱۰ هزار و ۴۴۲ واحد را ثبت کرد. در این بازار بیش از ۳۸۱ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۸۳ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات بازار سرمایه، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی پردیس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها روند نزولی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۲۲۹ واحدی، در رقم ۲۵ هزار و ۷۸۱ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۲۰۷ هزار معامله انجام شد که بیشتر از ۱۸۸ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال ارزش داشت.

ایران‌خودرو دیزل، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت لاوان، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و گروه انتخاب الکترونیک آرمان، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و همه آن‌ها نیز روند منفی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=30047

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.