• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه:

شبكه خرده‌فروشی فولاد مباركه اصلاح و تقویت می‌شود

  • کد خبر : 32029
  • 04 آبان 1402 - 6:48
شبكه خرده‌فروشی فولاد مباركه اصلاح و تقویت می‌شود
نشست سالانه هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مدیران عامل مراکز خدماتی این شرکت با هدف تبیین راهبردهای معاونت فروش و بازاریابی با محوریت فروش داخل استان، فروش به تولیدکننده، خرده‌فروشی و ارائه خدمات به مشتریان برگزار شد.
نشست سالانه هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مدیران عامل مراکز خدماتی این شرکت با هدف تبیین راهبردهای معاونت فروش و بازاریابی با محوریت فروش داخل استان، فروش به تولیدکننده، خرده‌فروشی و ارائه خدمات به مشتریان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در این نشست که با حضور معاون فروش و بازاریابی، مدیر فروش داخلی، مدیر برنامه‌ریزی و فروش محصولات، مدیر پشتیبانی فروش فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل برگزار شد، عملکرد مراکز خدماتی در زمینه شاخص‌های خرده‌فروشی، فروش به تولیدکننده و فروش استانی ارائه شد که بیانگر بهبود عملکرد مراکز در ۶ ماهه ابتدایی سال است و مدیران عامل شرکت‌های فولادی و مراکز خدماتی مطالبات و پیشنهادهای خود را از شرکت فولاد مبارکه عنوان کردند.

رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به قدمت ۳۰ ساله شبکه خرده‌فروشی فولاد مبارکه در کشور، بیان کرد: در این نشست انتظارات فولاد مبارکه از مراکز خدماتی مجددا مورد تاکید قرار گرفت. از جمله این انتظارات توزیع مناسب، شناسایی ظرفیت‌های هر استان و منطقه، شفافیت و خدمت به مشتریان خرد است.

وی تصریح کرد: توجه به اولویت‌های فولاد مبارکه، ملاک توزیع محصولات بین مراکز خدماتی است که خوشبختانه بیشتر شرکت‌ها از نظر رعایت شاخص‌های چهارگانه ذیل عملکرد مطلوبی داشتند:

  • شاخص خرده‌فروشی: در صورتی که فروش به یک مشتری در ماه کمتر از ۱۱۰ تن باشد، به‌ عنوان خرده‌فروشی در نظر گرفته می‌شود.
  • شاخص فروش به تولیدکننده: مشتریان مرکز خدماتی که دارای پروانه بهره‌برداری از ادارات صمت استان مربوطه و یا دارای پروانه کسب از اتحادیه‌های صنوف تولیدی مرتبط با محصولات فولادی باشند، به‌ عنوان مشتری تولیدکننده در نظر گرفته می‌شوند.
  • فروش استانی: در صورتی که فروش به شرکت‌هایی که محل کارگاه ایشان در استان محل استقرار مرکز خدماتی باشد، به‌ عنوان فروش استانی قلمداد می‌شود.
  • ارائه خدمات: شامل انواع برش عرضی و طولی، سبک‌سازی کلاف، اصلاح لبه‌ها، اصلاح و جداسازی محصولات انباری درجه دو و فروش آن به مشتریان دارای حساسیت کم، بلنکینگ و… است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه همچنین بر اهمیت تقویت نقش هلدینگ تخصصی فولاد متیل در هم‌افزایی مراکز خدماتی در توزیع محصولات فولاد مبارکه تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست ازجمله مطالبات مسئولان فولاد مبارکه از مراکز خدماتی، مشارکت بیشتر مراکز خدماتی در سامانه همیار و همچنین شفاف‌سازی فعالیت‌های این شرکت‌ها برای ارائه خدمات بهتر بود.

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در این نشست مطرح کرد: هدف از این نشست، تاکید بر سیاست‌های ابلاغی فولاد مبارکه به مراکز خدماتی زیرمجموعه این شرکت بود. فروش به تولیدکنندگان، خرده‌فروشی، فروش در استان و منطقه محل استقرار مراکز و افزایش خدمات به مصرف‌کنندگان ورق‌های فولادی، ازجمله شاخص‌های موردنظر فولاد مبارکه برای فعالیت شرکت‌ها و مراکز خدماتی است.

استقرار سیستم‌های اطلاعاتی مورد تایید فولاد مبارکه برای ثبت اطلاعات و فعالیت‌های مراکز خدماتی، از دیگر مطالبات فولاد مبارکه در این نشست بود. برای این امر، سیستم همیار در اختیار مراکز قرار گرفته تا از آن بهره‌برداری کنند. درج اطلاعات بر روی سامانه همیار به ما در کنترل، بررسی و ارزیابی شرکت‌ها کمک می‌کند.

محمد تاجمیر ریاحی، مدیرعامل شرکت فولاد متیل اظهار داشت: تامین نیاز مشتریان خرد در استان‌ها یکی از اولویت‌های در دستور کار فولاد متیل است که معاون فروش فولاد مبارکه نیز در این زمینه قول همکاری داده‌اند. فولاد متیل به‌ منظور توسعه شاخص‌های مربوط به فولاد مبارکه، از جمله خرده‌فروشی خدمات و توزیع مویرگی محصولات در نقاط مختلف کشور برنامه‌ریزی‌های مختلفی داشته که اجرای این برنامه‌ها در دستور کار است.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها، توسعه خدمات به قطعه‌سازان خودرو و خدمات مربوط به سازه‌های مختلف از جمله سازه‌های نیروگاه‌های خورشیدی است که آغاز شده و انشاالله بتوانیم این خدمات را بیش‌ از پیش در کشور ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد متیل تصریح کرد: همچنین برنامه‌هایی برای برگزاری نشست‌هایی با مشتریان کوچک هر استان داریم که با جذب و شناسایی نیازها و انتظارات ایشان بتوانیم نیازهای آن‌ها را برطرف کنیم؛ همچنین اهداف و استراتژی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در این هلدینگ مبنی بر یکپارچه‌سازی مراکز خدماتی تبیین شده که با به‌روزرسانی مراکز خدماتی محقق خواهد شد.

تاجمیر ریاحی در پایان خاطرنشان کرد: فولاد متیل در اکثر استان‌های کشور مرکز خدماتی دارد و با اضافه شدن مراکز آتیه فولاد، در حال حاضر تعداد استان‌های تحت پوشش ما به ۲۲ مرکز رسیده است. با وجود شرکت‌های خصوصی در استان‌هایی که ما نمایندگی نداریم، در حال حاضر تمرکز ما بر استان‌هایی است که مراکز خدماتی ما در آن استان‌ها وجود دارد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32029

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.