• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
در جهت تحقق اهداف گروه ارزش در زنجیره فولاد؛

عبدالمجید شریفی به عنوان مدیرعامل گندله‌سازی مادکوش انتخاب شد

  • کد خبر : 42641
  • 20 فروردین 1403 - 10:59
عبدالمجید شریفی به عنوان مدیرعامل گندله‌سازی مادکوش انتخاب شد
در اولین جلسه هیئت مدیره شرکت مادکوش در سال 1403، عبدالمجید شریفی به عنوان مدیرعامل این مجموعه فولادی انتخاب شد.

در اولین جلسه هیئت مدیره شرکت گندله‌سازی مادکوش در سال ۱۴۰۳، عبدالمجید شریفی به عنوان مدیرعامل این مجموعه فولادی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش، علیرضا صمدی، رئیس هیئت مدیره گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش دراین مراسم با اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده وی و همکاری چند ماهه در جایگاه عضو هیئت مدیره گروه ارزش و مادکوش، بیان کرد: عبدالمجید شریفی از مدیران صاحب نظر و متخصص در صنعت فولاد کشور است و گروه ارزش امیدوار است تجربیات ارزشمند وی، گروه ارزش را در جهت تحقق اهداف عالیه مجموعه در زنجیره فولاد رهنمون سازد.

به گفته وی، هدف مجموعه با تکیه بر دانش و تجارب مدیران ارزشمند گروه، رفع موانع و حل چالش‌های اساسی فضای کسب‌وکار شرکت‌های گروه ازجمله تامین مواد اولیه و زیرساخت‌ها است.

رئیس هیئت مدیره گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش تصریح کرد: امروز تلاش‌های این گروه خصوصی علی‌رغم مشکلات و مسائل پیش روی صنعت، به بار نشست و با افتخار اعلام می‌کنیم که در آینده نه چندان دور می‌توانیم در کنار قدرت‌های بزرگ فولاد کشور، گام‌های موثری در صنعت کشور و استان هرمزگان برداریم.

در سوابق عبدالمجید شریفی، مدیرعاملی شرکت ملی فولاد ایران، شرکت فولاد خوزستان، عضو هیئت مدیره شرکت ذوب آهن اصفهان، ریاست هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، عضو هیئت مدیره هلدینگ ارزش و عضو هیئت مدیره گندله‌سازی مادکوش دیده می‌شود.

در این مراسم همچنین از تلاش و مساعی محمد فخرآبادی ضمن تقدیر و تشکر از جایگاه مدیریت عاملی شرکت گندله‌سازی مادکوش، مقرر شد وی علاوه بر عضویت هیئت مدیره این شرکت، به عنوان مدیرعامل شرکت مادشیمی مجری پروژه تولید آهن اسفنجی با مجموعه ارزش همکاری کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=42641

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است
سرمایه‌گذاری بیش از دو برابر حد انتظار!

سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

17اردیبهشت
درآمد کچاد ۲۳ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.