• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

مدیرعامل جدید گروه صنعتی سپنتا معرفی شد

  • کد خبر : 40875
  • 05 اسفند 1402 - 18:23
مدیرعامل جدید گروه صنعتی سپنتا معرفی شد
روز شنبه پنجم اسفند ماه 1402، مراسم تودیع افشین فرشیدفر و معارفه رسول صادقی به عنوان مدیرعامل جدید گروه صنعتی سپنتا برگزار شد.

روز شنبه پنجم اسفند ماه ۱۴۰۲، مراسم تودیع افشین فرشیدفر و معارفه رسول صادقی به عنوان مدیرعامل جدید گروه صنعتی سپنتا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی سپنتا، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل گروه صنعتی سپنتا، امروز شنبه پنجم اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور حمیدرضا شیران، مدیرعامل هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر، اصغر دانشیان، رئیس هیئت مدیره و سیدحسن نشاط، عضو هیئت مدیره در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در این مراسم رصول صادقی به عنوان مدیرعامل جدید گروه صنعتی سپنتا، معرفی و از زحمات افشین فرشیدفر، مدیرعامل اسبق این شرکت تقدیر و قدردانی شد.

در ابتدای این مراسم اصغر دانشیان ضمن قدردانی از افشین فرشیدفر، بیان کرد: از زمان حضور وی، شاهد افزایش بهره‌وری و تولید بوده‌ایم.

در ادامه افشین فرشیدفر ضمن تبریک به رسول صادقی، مطرح کرد: امیدواریم مدیرعامل جدید منشا برکت و اثرگذاری برای شرکت باشد.

حمیدرضا شیران ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، تصریح کرد: خدمت خالصانه و دلسوزانه می‌تواند باعث رشد مجموعه شود. در بنگاه‌های اقتصادی اگر ترکیبی از پرسنل و مدیران با افق دید بلندمدت و آینده‌نگر، حساس به اموال عمومی با هم‌دلی شکل بگیرد، قطعا باعث رشد مجموعه و با افزایش سود همراه خواهد شد و در نتیجه به افزایش حقوق و مزایای پرسنل منجر می‌شود.

وی از مدیرعامل سابق گروه صنعتی سپنتا و همچنین کارکنان مجموعه بابت حفظ برند و کیفیت ۶۰ ساله تشکر کرد و با ابراز امیدواری نسبت به آینده سپنتا، اظهار داشت: سپنتا، مجموعه‌ای خوب و رو به پیشرفت محسوب می‌شود اما بسیاری از ظرفیت‌های آن مغفول مانده است. بنابراین شرایط فراهم است که این برند قدیمی و شناخته شده با مدیریت موفق مدیرعامل جدید، به مجموعه اول تولید لوله و پروفیل کشور تبدیل شود.

مدیرعامل هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد موفق در مجموعه فولاد مبارکه اصفهان و شرکت زمزم، امیدواریم تحول عظیمی در گروه صنعتی سپنتا ایجاد شود. نگاه ما یک ساله است و اننظار می‌رود که با تلاش پرسنل و شایستگی و درایت مدیرعامل گروه صنعتی سپنتا، سال آینده این شرکت در تکنولوژی، صادرات و سهم بازار بی‌رقیب باشد.

گفتنی است رسول صادقی، دارای مدرک کارشناسی ارشد برق است و پیش از این مدیرعامل شرکت زمزم بوده و سوابق مدیریتی موفقی در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=40875

نوشته‌های مشابه

12اردیبهشت
عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید نوار نقاله الشتر آغاز شد
12اردیبهشت
بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو
در راستای حمایت و رفع موانع تولید انجام شد؛

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از سالکو

12اردیبهشت
ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد
با هدف استقرار نظام آراستگی،

ممیزی اولیه ۵S در سایت پارسیان انجام شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.