• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

مشارکت ایمیدرو در ۲۴ طرح توسعه زیرساخت با سایر سازمان‌ها

  • کد خبر : 38270
  • 25 دی 1402 - 5:09
مشارکت ایمیدرو در ۲۴ طرح توسعه زیرساخت با سایر سازمان‌ها
میزان سرمایه‌گذاری ایمیدرو در پروژه‌های مشارکتی زیربنایی (مالی و اجرایی) به 15 هزار و 853 میلیارد ریال رسید؛ این رقم مربوط به دوره خرداد سال 1399 تا پایان آذر ماه سال جاری است.

میزان سرمایه‌گذاری ایمیدرو در پروژه‌های مشارکتی زیربنایی (مالی و اجرایی) به ۱۵ هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال رسید. این رقم مربوط به دوره خرداد سال ۱۳۹۹ تا پایان آذر ماه سال جاری است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، آمار اعلام شده در راستای ماموریت‌های توسعه‌ای ایمیدرو، در جهت ایجاد زیربنای معادن و مسئولیت اجتماعی و بر اساس تفاهم‌نامه با سایر سازمان‌ها است.

میزان سرمایه‌گذاری ایمیدرو در تفاهم‌نامه‌هایی که در آن مشارکت مالی داشته است، به هفت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال می‌رسد؛ همچنین میزان سرمایه‌گذاری این سازمان در تفاهم‌نامه‌هایی که در آن مشارکت اجرایی دارد، هشت هزار و سه میلیارد ریال اعلام شده است.

پروژه محور گل تپه به بهارلو (همدان – کردستان)، احداث یا بهسازی راه‌های مشترک روستایی و معدنی خسارت دیده در سیل مرداد ماه سال ۱۴۰۱ (یزد)، بهسازی جاده ورزنه به کوه سیاه (در کنار باتلاق گاوخونی اصفهان)، راه معادن فرامان شاه ملکی (گاوپناه زنگی چغای کرمانشاه) و احداث راه فرعی عنبران و راه روستایی جید (اردبیل)، بخشی از اقدامات مشارکتی ایمیدرو در توسعه زیرساخت معادن و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38270

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.